
Να ισχυροποιήσει τη θέση της στον κλάδο των αποθηκευτικών χώρων και των logistics, στοχεύει η ΟΛΘ ΑΕ και στο πλαίσιο αυτό, μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2021, καλεί τους υποψηφίους ενδιαφερόμενους -Έλληνες και ξένους- να καταθέσουν προτάσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των υφιστάμενων κτιριακών εγκαταστάσεών της εντός της χερσαίας ζώνης του λιμανιού (22), αλλά και αυτών που σκοπεύει να δημιουργήσει.
Οι νέες εγκαταστάσεις που σκοπεύει να δημιουργήσει η εταιρεία θα αφορούν σε χώρους αποθήκευσης -μεταξύ άλλων- ξηρού φορτίου, υγρού φορτίου, και ψυχόμενων/Reefer, παροχής υπηρεσιών logistics προς τρίτους (3PL) και κέντρου διανομής αποθηκευτικής χρήσης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία έχουν φυσικά και νομικά πρόσωπα της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, κοινοπραξίες, συμπράξεις και ενώσεις οικονομικών φορέων, ενώ οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος που θα κατατεθούν θα έχουν μη δεσμευτικό χαρακτήρα και θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα εξής: προφίλ εταιρείας, επαγγελματική δραστηριότητα (διάρκεια λειτουργίας / κύκλος εργασιών), συμπληρωμένο το έντυπο «υπόδειγμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος», κάθε περαιτέρω δεδομένο που κρίνεται χρήσιμο να παρατεθεί για την πληρέστερη παρουσίαση και την πιο ολοκληρωμένη κατανόηση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος καθώς και νομιμοποιητικά έγγραφα της εταιρείας.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν την εκδήλωση ενδιαφέροντός τους είτε στα γραφεία της εταιρείας με την επωνυμία «ΟΛΘ Α.Ε.», κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 07:30-15:30, είτε ηλεκτρονικά μέσω email, στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις abentoulis@thpa.gr και dvourliotis@thpa.gr.
Τονίζεται ότι η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της ΟΛΘ ΑΕ έχει κοινοποιηθεί στους πελάτες και συνεργάτες της στα Βαλκάνια, οι οποίοι ήδη χρησιμοποιούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τη διαμετακόμιση των φορτίων τους.
Στην ανακοίνωσή της, η εταιρεία σημειώνει ότι έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει μέρος ή το σύνολο της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, εφόσον το κρίνει απαραίτητο, ενώ έχει δικαίωμα να ματαιώσει την όλη διαδικασία, εάν κρίνει ότι δεν είναι προς το συμφέρον της ή δεν εξυπηρετεί τις επιχειρηματικές της ανάγκες.
Φωτό: ΟΛΘ/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ