
Να ισχυροποιήσει τη θέση της στον κλάδο των αποθηκευτικών χώρων και των logistics, στοχεύει η ΟΛΘ ΑΕ και στο πλαίσιο αυτό, μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2021, καλεί τους υποψηφίους ενδιαφερόμενους -Έλληνες και ξένους- να καταθέσουν προτάσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των υφιστάμενων κτιριακών εγκαταστάσεών της εντός της χερσαίας ζώνης του λιμανιού (22), αλλά και αυτών που σκοπεύει να δημιουργήσει.
Οι νέες εγκαταστάσεις που σκοπεύει να δημιουργήσει η εταιρεία θα αφορούν σε χώρους αποθήκευσης -μεταξύ άλλων- ξηρού φορτίου, υγρού φορτίου, και ψυχόμενων/Reefer, παροχής υπηρεσιών logistics προς τρίτους (3PL) και κέντρου διανομής αποθηκευτικής χρήσης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία έχουν φυσικά και νομικά πρόσωπα της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, κοινοπραξίες, συμπράξεις και ενώσεις οικονομικών φορέων, ενώ οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος που θα κατατεθούν θα έχουν μη δεσμευτικό χαρακτήρα και θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα εξής: προφίλ εταιρείας, επαγγελματική δραστηριότητα (διάρκεια λειτουργίας / κύκλος εργασιών), συμπληρωμένο το έντυπο «υπόδειγμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος», κάθε περαιτέρω δεδομένο που κρίνεται χρήσιμο να παρατεθεί για την πληρέστερη παρουσίαση και την πιο ολοκληρωμένη κατανόηση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος καθώς και νομιμοποιητικά έγγραφα της εταιρείας.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν την εκδήλωση ενδιαφέροντός τους είτε στα γραφεία της εταιρείας με την επωνυμία «ΟΛΘ Α.Ε.», κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 07:30-15:30, είτε ηλεκτρονικά μέσω email, στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις abentoulis@thpa.gr και dvourliotis@thpa.gr.
Τονίζεται ότι η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της ΟΛΘ ΑΕ έχει κοινοποιηθεί στους πελάτες και συνεργάτες της στα Βαλκάνια, οι οποίοι ήδη χρησιμοποιούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τη διαμετακόμιση των φορτίων τους.
Στην ανακοίνωσή της, η εταιρεία σημειώνει ότι έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει μέρος ή το σύνολο της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, εφόσον το κρίνει απαραίτητο, ενώ έχει δικαίωμα να ματαιώσει την όλη διαδικασία, εάν κρίνει ότι δεν είναι προς το συμφέρον της ή δεν εξυπηρετεί τις επιχειρηματικές της ανάγκες.
Φωτό: ΟΛΘ/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ