
Η εταιρεία διαχείρισης τερματικών Cosco Shipping Ports εγκαινίασε σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε, ένα νέο τερματικό εμπορευματοκιβωτίων στον ποταμό Yangtze της Κίνας. Το τερματικό Wuhan Yangluo International Port Water-Rail Intermodal Container Transport Project (CSP Wuhan Terminal) είναι ένα διατροπικό τερματικό στο οποίο λόγω του ολιστικού τρόπου με τον οποίο έχει σχεδιαστεί, οι θαλάσσιες και σιδηροδρομικές μεταφορές είναι απρόσκοπτα συνδεδεμένες.
To CSP Wuhan Terminal αποτελεί το πρώτο αυτοματοποιημένο διατροπικό τερματικό στον ποταμό Yangtze καθώς διαθέτει τεχνολογικά υπερσύγχρονες και «έξυπνες» εγκαταστάσεις οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν αυτόνομα οχήματα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (Driverless Container Vehicles – DCV) που συνδέουν απευθείας τις γερανογέφυρες της αποβάθρας με την περιοχή διαχείρισης των σιδηροδρομικών φορτίων. Το τερματικό εκτείνεται σε μία έκταση περίπου 57 εκταρίων ενώ το ύψος της συνολικής επένδυσης για την κατασκευή του ξεπέρασε τα $418 εκατ. δολάρια (2,7 δισ. Κινεζικά Γουάν). Το τερματικό το οποίο κατασκευάστηκε μέσα σε ένα μόλις χρόνο αναμένεται να ολοκληρωθεί πλήρως το 2022, και στόχος της Cosco είναι την προσεχή τριετία η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων να φτάσει τα 1 εκατ. TEUs κατ’ έτος, ενώ η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων μέσω σιδηροδρόμου να φτάσει αντίστοιχα τα 500.000 TEUs το χρόνο, κάτι που αναμένεται να μειώσει σημαντικά το κόστος του «τελευταίου μιλίου» των διατροπικών μεταφορών.
Μέσω της εξειδίκευσης που διαθέτει η Cosco Shipping Ports στη διαχείριση τερματικών αλλά και της προσφοράς πολλαπλών υπηρεσιών μεταφοράς, το τερματικό CSP Wuhan Terminal στοχεύει στο να καταστήσει την περιοχή της Wuhan σε σημαντικό ναυτιλιακό και διατροπικό κόμβο εμπορίου στον ποταμό του Yangtze και μέσω αυτού να την συνδέσει με τον υπόλοιπο κόσμο, ενισχύοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο την οικονομική ανάπτυξη και διευκολύνοντας τους πελάτες του να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους σε όλη τη χώρα, καθώς και στο εξωτερικό, καθιστώντας τα προϊόντα τους (που έχουν κατασκευαστεί στην Κίνα) διαθέσιμα στην παγκόσμια αγορά.
Φωτό: ports.coscoshipping.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…

Παρά την αύξηση της παραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), η Ελλάδα παραμένει σταθερά ανάμεσα στις ακριβότερες χώρες της Ευρώπης στην προημερήσια αγορά ηλεκτρικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ