
Η εταιρεία διαχείρισης τερματικών Cosco Shipping Ports εγκαινίασε σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε, ένα νέο τερματικό εμπορευματοκιβωτίων στον ποταμό Yangtze της Κίνας. Το τερματικό Wuhan Yangluo International Port Water-Rail Intermodal Container Transport Project (CSP Wuhan Terminal) είναι ένα διατροπικό τερματικό στο οποίο λόγω του ολιστικού τρόπου με τον οποίο έχει σχεδιαστεί, οι θαλάσσιες και σιδηροδρομικές μεταφορές είναι απρόσκοπτα συνδεδεμένες.
To CSP Wuhan Terminal αποτελεί το πρώτο αυτοματοποιημένο διατροπικό τερματικό στον ποταμό Yangtze καθώς διαθέτει τεχνολογικά υπερσύγχρονες και «έξυπνες» εγκαταστάσεις οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν αυτόνομα οχήματα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (Driverless Container Vehicles – DCV) που συνδέουν απευθείας τις γερανογέφυρες της αποβάθρας με την περιοχή διαχείρισης των σιδηροδρομικών φορτίων. Το τερματικό εκτείνεται σε μία έκταση περίπου 57 εκταρίων ενώ το ύψος της συνολικής επένδυσης για την κατασκευή του ξεπέρασε τα $418 εκατ. δολάρια (2,7 δισ. Κινεζικά Γουάν). Το τερματικό το οποίο κατασκευάστηκε μέσα σε ένα μόλις χρόνο αναμένεται να ολοκληρωθεί πλήρως το 2022, και στόχος της Cosco είναι την προσεχή τριετία η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων να φτάσει τα 1 εκατ. TEUs κατ’ έτος, ενώ η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων μέσω σιδηροδρόμου να φτάσει αντίστοιχα τα 500.000 TEUs το χρόνο, κάτι που αναμένεται να μειώσει σημαντικά το κόστος του «τελευταίου μιλίου» των διατροπικών μεταφορών.
Μέσω της εξειδίκευσης που διαθέτει η Cosco Shipping Ports στη διαχείριση τερματικών αλλά και της προσφοράς πολλαπλών υπηρεσιών μεταφοράς, το τερματικό CSP Wuhan Terminal στοχεύει στο να καταστήσει την περιοχή της Wuhan σε σημαντικό ναυτιλιακό και διατροπικό κόμβο εμπορίου στον ποταμό του Yangtze και μέσω αυτού να την συνδέσει με τον υπόλοιπο κόσμο, ενισχύοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο την οικονομική ανάπτυξη και διευκολύνοντας τους πελάτες του να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους σε όλη τη χώρα, καθώς και στο εξωτερικό, καθιστώντας τα προϊόντα τους (που έχουν κατασκευαστεί στην Κίνα) διαθέσιμα στην παγκόσμια αγορά.
Φωτό: ports.coscoshipping.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ