
Το Estrella Superyacht, μήκους 342 ποδιών, είναι το σκάφος υπερπολυτελείας που σχεδίασε η Yeojin Jung. Το Estrella φαίνεται να έχει αποκτήσει ζωή από κάποιο έργο επιστημονικής φαντασίας. Πολλοί, άλλωστε, έχουν αναφερθεί στις ομοιότητες που παρουσιάζει με σκάφη της διάσημης σειράς ταινιών Star Wars.
Το αγοραστικό κοινό του δημιουργήματος της Yeojin Jung, η οποία κατάγεται από τη Νότια Κορέα, είναι ιδιαίτερα ευκατάστατοι άνθρωποι, στους οποίους αποδίδεται το ακρωνύμιο UHNWIs (Ultra High Net Worth Individuals). Πάντως, οι επίδοξοι αγοραστές του Estrella θα πρέπει να δείξουν υπομονή, καθώς το φουτουριστικό superyacht δεν βρίσκεται ακόμη σε γραμμή παραγωγής. Για την ώρα, δεν είναι γνωστό κατά πόσο το σκάφος θα παραχθεί, έστω και μελλοντικά.
Ίσως το πιο ελκυστικό χαρακτηριστικό του πλοίου είναι ο σχεδιασμός του, ο οποίος περιλαμβάνει τρία ενωμένα κύτη, επιτρέποντας έτσι στους επιβαίνοντες να παρατηρούν τον ωκεανό από διάφορες οπτικές γωνίες. Τα τρία μέρη του yacht ενώνονται μέσω της γέφυρας, προσφέροντας μια δυναμική και επαναστατική προσέγγιση στα ταξίδια με yacht.
Έχοντας προβλέψει ανησυχίες που ενδέχεται να προκύψουν από τον σχεδιασμό του σκάφους, ειδικότερα προβλήματα ευστάθειας που δύνανται να προκληθούν λόγω του διαχωρισμού του σε τρία κύτη, η Yeojin Jung εξόπλισε κατάλληλα το Estrella. Συγκεκριμένα, σταθεροποιητές θα τοποθετηθούν στο yacht, τόσο στο «κύριο σώμα» του όσο και σε καθένα από τα «πλαϊνά» κύτη.
Επιπλέον, τα κύτη είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ αλουμίνιο και το σκάφος είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί με έναν υβριδικό κινητήρα ντίζελ. Στόχος είναι το Estrella να κινείται με ταχύτητα 15 κόμβων.
Το Estrella διακρίθηκε για τον σχεδιασμό του, με την Yeojin Jung να δηλώνει πως το δημιούργημά της αποτελεί προοίμιο της νέας εποχής σκαφών πολυτελείας.
Φωτό: Yeojin Jung
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών




Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ