
Το Estrella Superyacht, μήκους 342 ποδιών, είναι το σκάφος υπερπολυτελείας που σχεδίασε η Yeojin Jung. Το Estrella φαίνεται να έχει αποκτήσει ζωή από κάποιο έργο επιστημονικής φαντασίας. Πολλοί, άλλωστε, έχουν αναφερθεί στις ομοιότητες που παρουσιάζει με σκάφη της διάσημης σειράς ταινιών Star Wars.
Το αγοραστικό κοινό του δημιουργήματος της Yeojin Jung, η οποία κατάγεται από τη Νότια Κορέα, είναι ιδιαίτερα ευκατάστατοι άνθρωποι, στους οποίους αποδίδεται το ακρωνύμιο UHNWIs (Ultra High Net Worth Individuals). Πάντως, οι επίδοξοι αγοραστές του Estrella θα πρέπει να δείξουν υπομονή, καθώς το φουτουριστικό superyacht δεν βρίσκεται ακόμη σε γραμμή παραγωγής. Για την ώρα, δεν είναι γνωστό κατά πόσο το σκάφος θα παραχθεί, έστω και μελλοντικά.
Ίσως το πιο ελκυστικό χαρακτηριστικό του πλοίου είναι ο σχεδιασμός του, ο οποίος περιλαμβάνει τρία ενωμένα κύτη, επιτρέποντας έτσι στους επιβαίνοντες να παρατηρούν τον ωκεανό από διάφορες οπτικές γωνίες. Τα τρία μέρη του yacht ενώνονται μέσω της γέφυρας, προσφέροντας μια δυναμική και επαναστατική προσέγγιση στα ταξίδια με yacht.
Έχοντας προβλέψει ανησυχίες που ενδέχεται να προκύψουν από τον σχεδιασμό του σκάφους, ειδικότερα προβλήματα ευστάθειας που δύνανται να προκληθούν λόγω του διαχωρισμού του σε τρία κύτη, η Yeojin Jung εξόπλισε κατάλληλα το Estrella. Συγκεκριμένα, σταθεροποιητές θα τοποθετηθούν στο yacht, τόσο στο «κύριο σώμα» του όσο και σε καθένα από τα «πλαϊνά» κύτη.
Επιπλέον, τα κύτη είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ αλουμίνιο και το σκάφος είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί με έναν υβριδικό κινητήρα ντίζελ. Στόχος είναι το Estrella να κινείται με ταχύτητα 15 κόμβων.
Το Estrella διακρίθηκε για τον σχεδιασμό του, με την Yeojin Jung να δηλώνει πως το δημιούργημά της αποτελεί προοίμιο της νέας εποχής σκαφών πολυτελείας.
Φωτό: Yeojin Jung
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ