
Τις εκτιμήσεις της για τα φετινά της έσοδα αναθεώρησε προς τα επάνω η Maersk, μετά τα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα που αναμένει για το τρίμηνο λόγω της χαοτικής κατάστασης της διεθνούς εφοδιαστικής αλυσίδας, αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. Η έλλειψη containerships, η συμφόρηση στους διεθνείς λιμένες που οδηγεί σε καθυστερήσεις, όπως και η αυξημένη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού θεωρούνται οι βασικότεροι λόγοι που έχουν οδηγήσει στην εκτόξευση των ναύλων των τακτικών γραμμών. Η εταιρεία ανακοίνωσε πως το δεύτερο τρίμηνο, κατά μέσο όρο, τα ναύλα της αυξήθηκαν κατά 59%.
Επομένως, η Maersk, η οποία κατέχει σημαντικό ρόλο στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων καθώς διαχειρίζεται περίπου το 20% των containerships που πλέουν παγκοσμίως, αναμένει μια ισχυρή αύξηση των εσόδων της στο δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Η εταιρεία πρόκειται να τα δημοσιοποιήσει στις 6 Αυγούστου, κάνοντας ήδη λόγο για προκαταρκτικά έσοδα ύψους $14,2 δισ. και EBITDA (Earnings before interest, taxes, depreciation and amortization) ίσα με $5,1 δισ.
Επιπλέον, η ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με την Maersk, θα συνεχίσει να αυξάνεται το υπόλοιπο του έτους, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για ετήσια αύξηση της τάξεως του 6-8%, η οποία θα υποκινηθεί κυρίως από τις εξαγωγές της Κίνας προς τις ΗΠΑ.
Υπό το πλαίσιο αυτό, ο κολοσσός των τακτικών γραμμών αναμένει περαιτέρω αύξηση των εσόδων το τρίτο τρίμηνο. Συνολικά για το 2021, εκτιμά πως τα EBITDA της θα κυμανθούν μεταξύ $18-19,5 δισ., περίπου $5 δισ. παραπάνω από τις αρχικές προβλέψεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ