
H MAN Energy Solutions έλαβε μια παραγγελία για τον πρώτο στον κόσμο δίχρονο κινητήρα διπλού καυσίμου, ο οποίος θα καταναλώνει μεθανόλη ως καύσιμο και προορίζεται για πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Το χωρητικότητας 2.100 TEUs πλοίο θα ναυπηγηθεί από τη Hyundai (HMD) στη Νότια Κορέα, για λογαριασμό της A.P. Møller-Maersk, ενώ τον κινητήρα MAN B&W 6G50ME-LGIM θα κατασκευάσει η HHI-EMD, η οποία έχει ήδη εμπειρία στους κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης (LGIM).
Το νεότευκτο πλοίο πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο στον κόσμο πλοίο κατανάλωσης μεθανόλης, το οποίο δεν θα μεταφέρει μεθανόλη ως φορτίο. Η Mærsk δήλωσε μάλιστα πως το εν λόγω πλοίο πρόκειται να χρησιμοποιεί ως καύσιμα έναν συνδυασμό πράσινης μεθανόλης και βιοκαυσίμων.
Ο Bjarne Foldager, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions, ανέφερε σχετικά: «Η Maersk αποδεικνύεται ηγέτιδα στην υιοθέτηση της ανανεώσιμης μεθανόλης ως εναλλακτικού καυσίμου, ακολουθώντας τη στρατηγική απανθρακοποίησης που έχει ορίσει, ενώ βρίσκεται και αρκετά μπροστά σε ό,τι έχει να κάνει με την υλοποίηση των στόχων απανθρακοποίησης που έχει θέσει για το 2030. Εμείς, από την πλευρά μας, σχεδιάζουμε τεχνολογίες διπλού καυσίμου προκειμένου να καλύψουμε τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών μας για βιωσιμότερες υπηρεσίες θαλάσσιων μεταφορών και στο κομμάτι αυτό ο κινητήρας ME-LGIM παίζει σημαντικό ρόλο. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο που βλέπουμε το ντεμπούτο του εν λόγω κινητήρα στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων».
Φωτό: ΜΑΝ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ