
H MAN Energy Solutions έλαβε μια παραγγελία για τον πρώτο στον κόσμο δίχρονο κινητήρα διπλού καυσίμου, ο οποίος θα καταναλώνει μεθανόλη ως καύσιμο και προορίζεται για πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Το χωρητικότητας 2.100 TEUs πλοίο θα ναυπηγηθεί από τη Hyundai (HMD) στη Νότια Κορέα, για λογαριασμό της A.P. Møller-Maersk, ενώ τον κινητήρα MAN B&W 6G50ME-LGIM θα κατασκευάσει η HHI-EMD, η οποία έχει ήδη εμπειρία στους κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης (LGIM).
Το νεότευκτο πλοίο πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο στον κόσμο πλοίο κατανάλωσης μεθανόλης, το οποίο δεν θα μεταφέρει μεθανόλη ως φορτίο. Η Mærsk δήλωσε μάλιστα πως το εν λόγω πλοίο πρόκειται να χρησιμοποιεί ως καύσιμα έναν συνδυασμό πράσινης μεθανόλης και βιοκαυσίμων.
Ο Bjarne Foldager, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions, ανέφερε σχετικά: «Η Maersk αποδεικνύεται ηγέτιδα στην υιοθέτηση της ανανεώσιμης μεθανόλης ως εναλλακτικού καυσίμου, ακολουθώντας τη στρατηγική απανθρακοποίησης που έχει ορίσει, ενώ βρίσκεται και αρκετά μπροστά σε ό,τι έχει να κάνει με την υλοποίηση των στόχων απανθρακοποίησης που έχει θέσει για το 2030. Εμείς, από την πλευρά μας, σχεδιάζουμε τεχνολογίες διπλού καυσίμου προκειμένου να καλύψουμε τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών μας για βιωσιμότερες υπηρεσίες θαλάσσιων μεταφορών και στο κομμάτι αυτό ο κινητήρας ME-LGIM παίζει σημαντικό ρόλο. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο που βλέπουμε το ντεμπούτο του εν λόγω κινητήρα στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων».
Φωτό: ΜΑΝ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…

Οι έντονοι γεωπολιτικοί τριγμοί του 2025, αν και προξένησαν ερωτηματικά ως προς την κατεύθυνση της διεθνούς σκηνής στο θέμα της ενέργειας, δεν αποτέλεσαν ανασταλτικό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ