
Η ITF (Ιnternational Transport Workers’ Federation) κάνει έκκληση για την άμεση απελευθέρωση και τον επαναπατρισμό του πληρώματος του «MV Wakashio», που κρατείται από τις αρχές του Μαυρικίου πάνω από έναν χρόνο.
Την περασμένη εβδομάδα έκλεισε ένας χρόνος από την προσάραξη του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου και της περιβαλλοντικής καταστροφής στις ακτές του Μαυρικίου.
Ο David Heindel, πρόεδρος της ITF για τους ναυτικούς, εκφράζει τη βαθιά του ανησυχία για τη μεταχείριση των ναυτικών του «Wakashio» από τις αρχές του Μαυρικίου όλο αυτό το διάστημα και κάνει λόγο για απουσία κατάλληλων νομικών διαδικασιών για την ευθύνη του πληρώματος στην προσάραξη του πλοίου.
Μάλιστα, επιστολή του κ. Heindel και του γενικού γραμματέα της ITF, Stephen Cotton, προς τις αρχές του Μαυρικίου τονίζει: «Επί του παρόντος, στην πλειονότητα των ναυτικών του “Wakashio” δεν έχει απαγγελθεί κατηγορία και παρ’ όλα αυτά δεν μπορούν να φύγουν από τον Μαυρίκιο. Ως εκ τούτου, ορισμένοι από τους ναυτικούς δεν έχουν δει τις οικογένειές τους για πάνω από δύο χρόνια. Και αυτό διότι, πριν από το ναυτικό ατύχημα πέρυσι τον Ιούλιο, κάποια από τα μέλη του πληρώματος βρίσκονταν στο πλοίο περισσότερο από δώδεκα μήνες».
Φωτό: Reunion Region/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ