
Η ITF (Ιnternational Transport Workers’ Federation) κάνει έκκληση για την άμεση απελευθέρωση και τον επαναπατρισμό του πληρώματος του «MV Wakashio», που κρατείται από τις αρχές του Μαυρικίου πάνω από έναν χρόνο.
Την περασμένη εβδομάδα έκλεισε ένας χρόνος από την προσάραξη του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου και της περιβαλλοντικής καταστροφής στις ακτές του Μαυρικίου.
Ο David Heindel, πρόεδρος της ITF για τους ναυτικούς, εκφράζει τη βαθιά του ανησυχία για τη μεταχείριση των ναυτικών του «Wakashio» από τις αρχές του Μαυρικίου όλο αυτό το διάστημα και κάνει λόγο για απουσία κατάλληλων νομικών διαδικασιών για την ευθύνη του πληρώματος στην προσάραξη του πλοίου.
Μάλιστα, επιστολή του κ. Heindel και του γενικού γραμματέα της ITF, Stephen Cotton, προς τις αρχές του Μαυρικίου τονίζει: «Επί του παρόντος, στην πλειονότητα των ναυτικών του “Wakashio” δεν έχει απαγγελθεί κατηγορία και παρ’ όλα αυτά δεν μπορούν να φύγουν από τον Μαυρίκιο. Ως εκ τούτου, ορισμένοι από τους ναυτικούς δεν έχουν δει τις οικογένειές τους για πάνω από δύο χρόνια. Και αυτό διότι, πριν από το ναυτικό ατύχημα πέρυσι τον Ιούλιο, κάποια από τα μέλη του πληρώματος βρίσκονταν στο πλοίο περισσότερο από δώδεκα μήνες».
Φωτό: Reunion Region/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε μια κίνηση δομικού ανασχηματισμού προχωρά ο κολοσσός εξόρυξης Rio Tinto, σύμφωνα με το Reuters, με τον CEO Simon Trott να παρουσιάζει ένα φιλόδοξο…

Ένα ιστορικό ορόσημο κατέγραψε η πετρελαϊκή βιομηχανία της Βραζιλίας, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το φράγμα των 4 εκατ. βαρελιών ημερησίως (b/d). Η επίδοση αυτή…

Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ