
Με ανακοίνωσή της η BP παίρνει θέση απέναντι σε δημοσίευμα του Forbes στις 6 Ιανουαρίου, σύμφωνα με το οποίο ο ενεργειακός κολοσσός εμπλέκεται στο περιστατικό προσάραξης του πλοίου «Wakashio» στον Μαυρίκιο στις 25 Ιουλίου 2020.
Η BP αναφέρει χαρακτηριστικά ότι στις 14 Ιουλίου η BP Singapore προμήθευσε το πλοίο με καύσιμο. Το καύσιμο, το οποίο ήταν χαμηλό σε περιεκτικότητα θείου (VLSFO), πουλήθηκε στη Mitsui O.S.K. Ltd (MOL), που είχε ναυλώσει το πλοίο.
Το εν λόγω καύσιμο ανταποκρινόταν στις διεθνείς περιβαλλοντικές προδιαγραφές του ΙΜΟ, κάτι το οποίο επιβεβαίωσε τόσο η BP όσο και ανεξάρτητη εταιρεία επιθεωρήσεων που είχε προσλάβει η MOL, αναφέρεται στην ανακοίνωση. «Τόσο η MOL όσο και άλλες επτά διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων που παρέλαβαν το ίδιο καύσιμο δεν εξέφρασαν ανησυχίες για την ποιότητα του καυσίμου», τονίζεται.
Μάλιστα η BP επισημαίνει ότι οι αρχικές έρευνες για το ατύχημα έκαναν λόγο για ζητήματα ασφάλειας και πλοήγησης και δεν κάνουν καμία αναφορά σε μηχανολογικά και τεχνικά ζητήματα.
Εν κατακλείδι, ο ενεργειακός κολοσσός σημειώνει ότι οι ισχυρισμοί και οι υπαινιγμοί που περιέχονται στο εν λόγω άρθρο είναι αβάσιμοι και συνεπώς τους απορρίπτει κατηγορηματικά.
Φωτό: Laura Morosoli/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ