
Στον οικονομικό της απολογισμό για το β’ τρίμηνο του 2021 προχώρησε η Costamare. Αναλυτικότερα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρείας κατέγραψε κέρδη $90,616 εκατ. ($0,67/μετοχή) έναντι ζημιών $76,223 το β’ τρίμηνο του 2020. Σε επίπεδο εξαμήνου τα κέρδη της Costamare άγγιξαν τα $158,757 εκατ.
Από τη δημοσιοποίηση των προηγούμενων τριμηνιαίων αποτελεσμάτων, η Costamare παρέλαβε 14 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου ενώ συμφώνησε στην απόκτηση ακόμη 23 έως το τέλος του έτους. Την 1η Ιουλίου η Costamare ανακοίνωσε τη διανομή μερίσματος $0,115/μετοχή στις 5 Αυγούστου 2021 για τους κατόχους κοινών μετοχών.
Ο κ. Γρηγόρης Ζήκος, Chief Financial Officer δήλωσε σχετικά: «Η ανάκαμψη της αγοράς των εμπορευματοκιβωτίων που ξεκίνησε το β’ εξάμηνο πέρσι συνεχίζεται και το α’ εξάμηνο φέτος, οδηγούμενη από τις ευνοϊκές συνθήκες προσφοράς και ζήτησης. Η ισχυρή καταναλωτική ζήτηση, τα χαμηλά αποθέματα και οι περιορισμοί στις εφοδιαστικές αλυσίδες έχουν συμβάλλει σε ναύλους ρεκόρ και σε μεγαλύτερης διάρκειας ναυλώσεις».
Αναφερόμενος στην επιλογή της Costamare να επενδύσει στην αγορά ξηρού φορτίου, ο κ. Ζήκος επεσήμανε: «Η απόκτηση bulk carriers είναι αποτέλεσμα της απόφασής μας να επενδύσουμε στον κλάδο, όπου η προσφορά είναι περιορισμένη λόγω του χαμηλού orderbook και η ζήτηση οδηγείται από υψηλές δαπάνες για υποδομές και από την κατανάλωση εμπορευμάτων». Ο στόλος bulkers της Costamare αποτελείται από 37 πλοία με τη χωρητικότητά τους να κινείται σε ένα εύρος 32.000 και 85.000 dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…

Σε τροχιά ανάκαμψης βρίσκεται η ζήτηση πετρελαίου της Κίνας, απόρροια της ανθεκτικής βιομηχανικής δραστηριότητας και των ισχυρών περιθωρίων των εγχώριων διυλιστηρίων. Στο πλαίσιο αυτό,…

Ένα νέο κεφάλαιο για τις εξαγωγές LNG του Κατάρ «εγκαινίασε» πρόσφατα η QatarEnergy στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την παραχώρηση ενός εκ των μεγαλύτερων τερματικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ