
Η νοτιοκορεατική ναυπηγική εταιρεία KSOE (Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co.) υπέγραψε την Τετάρτη 14 Ιουλίου δύο νέες συμφωνίες, των οποίων η αξία ανέρχεται στα $792 εκατ. Η συμφωνία αφορά την παράδοση τεσσάρων LNG πλοίων μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2025, αναφέρει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap.
Την κατασκευή των δύο από αυτά θα αναλάβει η Hyundai Heavy Industries Co., θυγατρική της KSOE, με την αξία της συμφωνίας να ανέρχεται στα $395 εκατ. Τα υπόλοιπα δύο θα παραδοθούν σε ευρωπαϊκή εταιρεία και θα κατασκευαστούν από τη θυγατρική της KSOE, Hyundai Samho Heavy Industries Co. Το μέγεθος της συμφωνίας ξεπερνά τα $398 εκατ.
Με αυτές τις συμφωνίες, η KSOE σχεδόν επιτυγχάνει τον φετινό ετήσιο στόχο της για παραγγελίες αξίας $14,9 δισ.
Την ίδια ώρα, η συνεργασία μεταξύ Νότιας Κορέας και Κατάρ ενισχύεται, με τη νοτιοκορεατική Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME) να κλείνει πρόσφατα συμφωνία ύψους $630 εκατ. με τη North Oil Co., εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου στο Κατάρ, ανέφερε το Yonhap.
Η συγκεκριμένη συμφωνία αφορά την κατασκευή υπεράκτιας εγκατάστασης για την παραγωγή πετρελαίου και αερίου, με στόχο την αύξηση της παραγωγής πετρελαίου στην ευρύτερη περιοχή.
Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούλιο του 2024 και με αυτή τη συμφωνία η αξία των νέων παραγγελιών που έχει εξασφαλίσει η DSME ανέρχεται σε $6,13 δισ. Η πορεία της εταιρείας τους τελευταίους μήνες είναι ανοδική, με τα έργα που ανέλαβε μεταξύ Μάρτιου και Ιουλίου να ανέρχονται στα $4,34 δισ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ