
H Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI), θυγατρική της Hyundai Heavy Industries (HHI), ολοκλήρωσε τη ναυπήγηση ενός πλοίου μεταφοράς LPG, με την ονομασία «Bellavista Explorer», το οποίο διαθέτει σύστημα πρόωσης διπλού καυσίμου. Το πλοίο παραγγέλθηκε από την κινεζική Bank of Communications Finance Leasing και λέγεται ότι αποτελεί το μεγαλύτερο πλοίο της κατηγορίας του στον κόσμο.
Το μήκους 229,98 μ., πλάτους 36,6 μ. και ύψους 23,6 μ. πλοίο διαθέτει χωρητικότητα φορτίου 90.000 κ.μ., είναι εξοπλισμένο με μία δεξαμενή καυσίμου LPG, η οποία, όταν είναι γεμάτη, του προσφέρει αυτονομία σχεδόν 31.700 χλμ., ενώ το σύστημα πρόωσης διπλού καυσίμου που διαθέτει του επιτρέπει να χρησιμοποιεί ως καύσιμα είτε LPG είτε diesel.
Η HSHI υποστηρίζει πως το εν λόγω φιλικό προς το περιβάλλον πλοίο μπορεί να έχει μειωμένες εκπομπές οξειδίων του θείου (SOx) κατά 90%, οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 50% και εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 20%. Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση της παραγωγής του LPG παγκοσμίως το καθιστά ένα αναδυόμενο ναυτιλιακό καύσιμο επόμενης γενιάς.
Τέλος, στο πλαίσιο της αναζήτησης φιλικότερων προς το περιβάλλον καυσίμων, η ναυτιλιακή εταιρεία Euronav σε συνεργασία με την HHI και τους νηογνώμονες Lloyd’s Register και DNV παρουσίασαν πρόσφατα ένα κοινό σχέδιο ανάπτυξης (JDP) για δεξαμενόπλοια διπλού καυσίμου που θα τροφοδοτούνται με αμμωνία.
Φωτό: www.hshi.co.kr/eng/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…

Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…

Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…

Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…

Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…

Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…

Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…

Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ