
Η τράπεζα της Κίνας (BoC) προβλέπει ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας το δεύτερο μισό του έτους λόγω της εμβολιαστικής καμπάνιας, ενώ ειδικά για το τρίτο τρίμηνο βλέπει ανάπτυξη 5,8%.
Η αναφορά της BoC κάνει λόγο για ανάκαμψη των επιπέδων παραγωγής και κατανάλωσης, μετά τις ολέθριες συνέπειες της πανδημίας Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία.
Σε ό,τι αφορά την κινεζική οικονομία, σύμφωνα με δημοσίευμα του τουρκικού Anadolu, το πρώτο εξάμηνο του 2021 το εμπόριο της ασιατικής χώρας αυξήθηκε κατά 27,1% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2020, φτάνοντας τα $2,79 τρισ., το οποίο σημαίνει αύξηση της τάξεως του 22,8% σε σχέση με τα επίπεδα προ πανδημίας.
Το πρακτορείο ειδήσεων Reuters τονίζει παράλληλα ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αύξησης έλαβε χώρα στο πρώτο τρίμηνο του έτους, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για μείωση πάνω από 50% στον ρυθμό αύξησης του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ) μεταξύ πρώτου και δεύτερου τριμήνου.
Η μείωση του ρυθμού οφείλεται στα αυξανόμενα κόστη πρώτων υλών και στην έλλειψη προσφοράς. Αναλυτές της ιαπωνικής εταιρείας Nomura υποστηρίζουν πως στο δεύτερο μισό του έτους η πτωτική πίεση στα επίπεδα ανάπτυξης της κινεζικής οικονομίας θα αυξηθεί, καθώς ανεπτυγμένες οικονομίες θα ξανανοίξουν, με αποτέλεσμα την πτώση των εξαγωγών.
Η Κίνα έχει θέσει ως στόχο ετήσιας οικονομικής ανάπτυξης άνω του 6% για το 2021. Αντιθέτως, οικονομολόγοι αναμένουν ότι η κινεζική οικονομία θα αναπτυχθεί φέτος κατά 8,6%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ