
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία είδαν τις νέες παραγγελίες τους να σημειώνουν επταπλάσια αύξηση το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σχέση με έναν χρόνο πριν και έχουν επιτύχει περισσότερους από τους μισούς από τους στόχους παραγγελιών για το έτος, σύμφωνα με βιομηχανικά δεδομένα που δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Το πρακτορείο Yonhap μεταδίδει ότι, κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έκλεισαν νέες παραγγελίες συνολικής χωρητικότητας 10,47 εκατ. CGT, πάνω από επτά φορές περισσότερες σε σύγκριση με τα 1,35 εκατ. CGT το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε η Clarkson Research Service. Τα κινεζικά ναυπηγεία έλαβαν παραγγελίες για 10,59 εκατ. CGT κατά την ίδια περίοδο.
Η διαφορά μεταξύ των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας και των κινεζικών ναυπηγείων όσον αφορά τις νέες παραγγελίες κατά το πρώτο εξάμηνο είναι μόλις 120.000 CGT, τα οποία ισοδυναμούν με δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000 TEUs.
Οι παγκόσμιες νέες παραγγελίες τους πρώτους έξι μήνες του έτους σημείωσαν σχεδόν τριπλάσια αύξηση, φτάνοντας τα 24,02 εκατ. CGT, σε σύγκριση με τα 8,24 εκατ. CGT πριν από έναν χρόνο, το οποίο είναι το υψηλότερο επίπεδο από το 2014.
Οι νέες παραγγελίες στα κινεζικά ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν το 44%, ενώ εκείνες στα νοτιοκορεατικά το 43,6% επί του συνόλου.
Οι ναυπηγικές εταιρείες της Νότιας Κορέας εξασφάλισαν νέες παραγγελίες για 16 LNG carriers, 42 πετρελαιοφόρα, 52 LPG carriers και 81 containerships κατά την αναφερόμενη περίοδο.
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE) έλαβε νέες παραγγελίες για 156 πλοία και δύο υπεράκτιες εγκαταστάσεις, αξίας 13,8 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, επιτυγχάνοντας περίπου το 92% του ετήσιου στόχου των 14,9 δισ. δολαρίων.
Οι νέες παραγγελίες του πρώτου εξαμήνου της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., αξίας 5,5 δισ. δολαρίων, αντιπροσώπευαν το 71,4% του ετήσιου στόχου των 7,7 δισ. δολαρίων, λαμβάνοντας νέες παραγγελίες για 38 πλοία.
Τέλος, η Samsung Heavy Industries πέτυχε το 65% του ετήσιου στόχου των 9,1 δισ. δολαρίων, κερδίζοντας νέες παραγγελίες για 48 πλοία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο όμιλος ERMA TECH, ανακοίνωσε την απόκτηση της τεχνολογίας Ultrasonic Antifouling Technology, που αναπτύχθηκε από την γερμανικών συμφερόντων HASYTEC, και των σχετικών δικαιωμάτων πνευματικής…
Για μια ιστορικής σημασίας MEPC στον ΙΜΟ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το Net Zero Framework υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη, έκανε λόγο ο κ.…
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώθηκε η διακοπή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου από σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 και μέχρι νεωτέρας, λόγω προγραμματισμένων…
Αν και οι διπλωματικές σχέσεις Ουάσιγκτον-Καράκας παραμένουν τεταμένες, οι εταιρείες ενέργειας που έχουν αφήσει «ανοιχτές υποθέσεις» στη Βενεζουέλα φιλοδοξούν ότι σύντομα θα εξαιρεθούν από…
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα,…
Το 2025 δεν έχει εξελιχθεί ιδανικά για τις αποστολές σιτηρών ‒κυρίως για το σιτάρι‒, με τη συνολική μείωση των αγαθών να ξεπερνά το 10%.…
Εν αναμονή της εφαρμογής των λιμενικών τελών των ΗΠΑ στα πλοία που συνδέονται με την Κίνα, το Γραφείο του Εμπορικού Αντιπροσώπου των Ηνωμένων Πολιτειών…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation, με την ελληνόκτητη εταιρεία να γνωστοποιεί πρόσφατα την παραλαβή ενός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ