
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία είδαν τις νέες παραγγελίες τους να σημειώνουν επταπλάσια αύξηση το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σχέση με έναν χρόνο πριν και έχουν επιτύχει περισσότερους από τους μισούς από τους στόχους παραγγελιών για το έτος, σύμφωνα με βιομηχανικά δεδομένα που δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Το πρακτορείο Yonhap μεταδίδει ότι, κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έκλεισαν νέες παραγγελίες συνολικής χωρητικότητας 10,47 εκατ. CGT, πάνω από επτά φορές περισσότερες σε σύγκριση με τα 1,35 εκατ. CGT το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε η Clarkson Research Service. Τα κινεζικά ναυπηγεία έλαβαν παραγγελίες για 10,59 εκατ. CGT κατά την ίδια περίοδο.
Η διαφορά μεταξύ των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας και των κινεζικών ναυπηγείων όσον αφορά τις νέες παραγγελίες κατά το πρώτο εξάμηνο είναι μόλις 120.000 CGT, τα οποία ισοδυναμούν με δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000 TEUs.
Οι παγκόσμιες νέες παραγγελίες τους πρώτους έξι μήνες του έτους σημείωσαν σχεδόν τριπλάσια αύξηση, φτάνοντας τα 24,02 εκατ. CGT, σε σύγκριση με τα 8,24 εκατ. CGT πριν από έναν χρόνο, το οποίο είναι το υψηλότερο επίπεδο από το 2014.
Οι νέες παραγγελίες στα κινεζικά ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν το 44%, ενώ εκείνες στα νοτιοκορεατικά το 43,6% επί του συνόλου.
Οι ναυπηγικές εταιρείες της Νότιας Κορέας εξασφάλισαν νέες παραγγελίες για 16 LNG carriers, 42 πετρελαιοφόρα, 52 LPG carriers και 81 containerships κατά την αναφερόμενη περίοδο.
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE) έλαβε νέες παραγγελίες για 156 πλοία και δύο υπεράκτιες εγκαταστάσεις, αξίας 13,8 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, επιτυγχάνοντας περίπου το 92% του ετήσιου στόχου των 14,9 δισ. δολαρίων.
Οι νέες παραγγελίες του πρώτου εξαμήνου της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., αξίας 5,5 δισ. δολαρίων, αντιπροσώπευαν το 71,4% του ετήσιου στόχου των 7,7 δισ. δολαρίων, λαμβάνοντας νέες παραγγελίες για 38 πλοία.
Τέλος, η Samsung Heavy Industries πέτυχε το 65% του ετήσιου στόχου των 9,1 δισ. δολαρίων, κερδίζοντας νέες παραγγελίες για 48 πλοία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η έναρξη των πρώτων εξαγωγών σιδηρομεταλλεύματος από το Simandou, ένα από τα μεγαλύτερα ανεκμετάλλευτα κοιτάσματα παγκοσμίως, σηματοδοτεί καθοριστική καμπή για τις ροές ξηρού φορτίου.…

Η Celestyal διεύρυνε το πρόγραμμα εκδρομών στην στεριά για τις νέες επερχόμενες κρουαζιέρες «Εικόνες Αραβίας» του 2025, με το δεύτερο πλοίο της που θα…

Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου εισάγει νέο ρυθμιστικό πλαίσιο απαγόρευσης παροχής ναυτιλιακών και ασφαλιστικών υπηρεσιών που σχετίζονται με τη διαμεσολάβηση εξαγωγών ρωσικού LNG, στο…

Η ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές γνωρίζει σε παγκόσμια κλίμακα αύξηση της ζήτησης υψηλότερη από αυτή από ορυκτά καύσιμα, παρά την αλλαγή της πολιτικής των…

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, η μεγαλύτερη παγκοσμίως, ανακοίνωσε σήμερα ότι θα επενδύσει έως 10 δισ. δολάρια επιπλέον στις ΗΠΑ τα επόμενα πέντε χρόνια, επιβεβαιώνοντας…

Η διεθνής αγορά ανακυκλώσεων πλοίων παραμένει υποτονική, με το Μπανγκλαντές να διατηρεί το ανταγωνιστικό προβάδισμά του έναντι των λοιπών αγορών της Νότιας Ασίας. Παρά…

Η θαλάσσια αρτηρία του Bab el-Mandeb, κρίσιμος κόμβος στη σύνδεση του Ινδικού Ωκεανού με τη Μεσόγειο, παρουσιάζει σαφή σημάδια ομαλοποίησης μετά τους μήνες έντασης…

Τα αποτελέσματα της πανελλαδικής έρευνας «Νέοι και Εργασία 2025», που εξετάζει τη στάση της Generation Z (νέων έως 29 ετών) απέναντι στην εργασία, στην…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ