
H έλλειψη κενών εμπορευματοκιβωτίων στην Κίνα έχει μειωθεί, σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Χinhua, καθώς οι κατασκευαστές έχουν αυξήσει την παραγωγική τους δυνατότητα. Ειδικότερα, η μηνιαία παραγωγική δυνατότητα των Κινέζων κατασκευαστών εμπορευματοκιβωτίων έχει φτάσει τα 500.000 TEUs.
Η σταθερή οικονομική ανάκαμψη της Κίνας έχει οδηγήσει στη ραγδαία αύξηση της ζήτησης για εμπορευματοκιβώτια, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των διεθνών εμπορευματικών μεταφορών. Ωστόσο, η χαμηλή αποτελεσματικότητα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια διεθνώς λόγω της πανδημίας καθιστά δύσκολη την άμεση μεταφορά των κενών εμπορευματοκιβωτίων πίσω στην Κίνα.
Επιπροσθέτως, το κλείσιμο της Διώρυγας τους Σουέζ καθώς και άλλοι παράγοντες έχουν επηρεάσει τη διαθέσιμη χωρητικότητα στους κύριους θαλάσσιους εμπορικούς δρόμους, πυροδοτώντας μια παγκόσμια αύξηση των ναύλων.
Λόγω των ανωτέρω, το Υπουργείο Μεταφορών της Κίνας εργάζεται με τα εμπλεκόμενα μέρη προκειμένου να καθοδηγήσει τις εταιρείες τακτικών γραμμών να αυξήσουν τη διαθέσιμη χωρητικότητα στους εμπορικούς δρόμους που εξυπηρετούνται από την Κίνα, να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα επιστροφής των εμπορευματοκιβωτίων καθώς και να διασφαλίσει ότι οι διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες λειτουργούν σε σταθερή και ομαλή βάση.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι τα λιμάνια της Κίνας βρίσκονται στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης όσον αφορά τη διαχείριση φορτίων και εμπορευματοκιβωτίων, καθώς κατά την περσινή χρονιά διαχειρίστηκαν συνολικά 14,55 δισ. τόνους και 260 εκατ. TEUs αντίστοιχα.
Φωτό: TrainLearnGrow/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένη παρέμεινε η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων και τον Απρίλιο. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, τον πρώτο μήνα του β΄ τριμήνου…
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ