
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με την αυστραλιανή εταιρεία Global Energy Ventures (GEV), η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς συμπιεσμένου υδρογόνου (C-H2), προκειμένου να συνεργαστούν στην ενσωμάτωση των συστημάτων πρόωσης της Wärtsilä στα πλοία της GEV.
Η εν λόγω συνεργασία έχει ως στόχο να βοηθήσει την GEV στη διαδικασία λήψης Έγκρισης επί της Αρχής (AiP) για τον νέο σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς C-H2 που έχει αναπτύξει, καθώς και να αναδείξει τις προοπτικές χρήσης καινοτόμων συστημάτων πρόωσης μειωμένων εκπομπών για πλοία τέτοιου τύπου.
Ο Martin Carolan, CEO της GEV, ανέφερε σχετικά: «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Wärtsilä στο συγκεκριμένο έργο. Έχουμε αποδείξει ότι η θαλάσσια μεταφορά συμπιεσμένου υδρογόνου (C-H2) είναι ένας ιδανικός τρόπος εξαγωγής πράσινου υδρογόνου με χαμηλό κόστος μεταφοράς και, έχοντας έναν τεχνολογικό ηγέτη όπως η Wärtsilä στο πλευρό μας, μπορούμε να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη λύση θαλάσσιας μεταφοράς, η οποία θα είναι απολύτως βιώσιμη».
Η συμπίεση του υδρογόνου αποτελεί μια απλή και αποδοτική μέθοδο μεταφοράς πράσινου υδρογόνου, που όμως συχνά παραβλέπεται ως τρόπος μεταφοράς, λόγω της χαμηλής ογκομετρικής ενεργειακής του πυκνότητας. Οι δύο εταίροι πιστεύουν ότι το συγκεκριμένο έργο θα εξαλείψει τα τεχνικά εμπόδια και θα προσφέρει μια λύση ανώτερη σε σχέση με τις εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς.
Φωτό: Global Energy Ventures
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ