
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä υπέγραψε τον Μάιο συμφωνία με τη Maersk Supply Service, εταιρεία του ομίλου Maersk, η οποία διαθέτει πλοία υποστήριξης υπεράκτιων κατασκευών, προκειμένου να εξοπλίσει ένα πλοίο της με το Wärtsilä HY Module, το υβριδικό σύστημα παροχής και αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιεί μπαταρίες. Το εν λόγω σύστημα πρόκειται να βοηθήσει τη Maersk να πετύχει τον στόχο που έχει θέσει για μείωση της έντασης άνθρακα του στόλου της κατά 50% πριν από το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.
Η εγκατάσταση του υβριδικού συστήματος θα πραγματοποιηθεί στο Anchor Handling Tug Supply (AHTS) πλοίο «Maersk Minder» στις αρχές του 2022 και θα αποτελέσει την πρώτη παγκοσμίως εγκατάσταση υβριδικού συστήματος μπαταριών σε πλοίο τέτοιας κατηγορίας. Η χρήση του συστήματος αναμένεται να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και επομένως και τις εκπομπές άνθρακα κατά 15%, ενώ παράλληλα θα μειωθούν οι απαιτήσεις συντήρησης του πλοίου και θα αυξηθεί η επιχειρησιακή του απόδοση.
Βασικά στοιχεία του Wärtsilä HY Module είναι η υβριδική μονάδα, το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας (ESS) και ο μετασχηματιστής, ενώ την παρακολούθηση και τον έλεγχο της λειτουργίας του υβριδικού συστήματος αναλαμβάνει το σύστημα διαχείρισης ενέργειας (EMS). Το Wärtsilä HY Module αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την ενεργειακή απόδοση του πλοίου, λειτουργώντας τους κινητήρες του στο βέλτιστο φορτίο και χρησιμοποιώντας τις μπαταρίες για την απορρόφηση του μεγαλύτερου μέρους των διακυμάνσεων φορτίου.
Φωτό: www.wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ