
Η εταιρεία διαχείρισης τερματικών και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών logistics με έδρα το Ντουμπάι, Dubai Ports World (DPW), αναπτύσσει περαιτέρω το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της μέσα από επενδύσεις σε νέα θαλάσσια και ενδοχώρια τερματικά.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την κατασκευή του λιμένα βαθέων υδάτων της Μπανάνα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό (ΛΔΚ), μετά τη συμφωνία που επετεύχθη μεταξύ κυβέρνησης και DPW για την τροποποίηση του αρχικού συμβολαίου που είχε υπογραφεί το 2018 και παραχωρούσε στην DPW την ανάπτυξη και τη λειτουργία του λιμένα για τριάντα χρόνια. Μάλιστα, το λιμάνι της Μπανάνα θα είναι το πρώτο λιμάνι βαθέων υδάτων κατά μήκος της ακτογραμμής της ΛΔΚ στον Ατλαντικό Ωκεανό. Η κατασκευή του, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα διαρκέσει δύο χρόνια, ενώ, μετά το πέρας αυτής, το νέο λιμάνι αναμένεται να συμβάλει στη σημαντική μείωση του κόστους αλλά και στην εξοικονόμηση χρόνου για το εμπόριο της χώρας, καθώς θα μπορεί να προσελκύσει περισσότερα απευθείας δρομολόγια μεγαλύτερων πλοίων από Ευρώπη και Ασία, συμβάλλοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και της ευρύτερης περιοχής.
Παράλληλα, η DPW ανακοίνωσε την προσθήκη τριών κομβικών ενδοχώριων λιμένων στην περιοχή της Αλσατίας μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Swissterminal. Η διαχείριση των τριών γαλλικών ενδοχώριων λιμένων παραχωρείται μέσω σύμβασης υποπαραχώρησης στην Alsaceterminal, θυγατρική της Swissterminal, η οποία θα αναλάβει τα λιμάνια Ottmarsheim, Huningue-Village-Neuf και Ile Napoléon, εντός του 2021. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η DPW θα επεκτείνει το ήδη εκτεταμένο δίκτυο που διαθέτει στην Ευρώπη, προσφέροντας στους πελάτες της περισσότερες μεταφορικές λύσεις και έναν αυξημένο αριθμό μεταφορικών συνδέσεων, ειδικά στη διασυνοριακή γραμμή μεταξύ Γαλλίας, Ελβετίας και Γερμανίας στην οποία δραστηριοποιούνται πολλές βιομηχανίες.
Μάλιστα, η στρατηγική θέση των ενδοχώριων λιμένων αναμένεται να αναβαθμιστεί σημαντικά στο εγγύς μέλλον. Οι νέες σιδηροδρομικές συνδέσεις που πρόκειται να δημιουργηθούν θα συνδέσουν τους ενδοχώριους λιμένες με τα δύο κύρια γαλλικά λιμάνια της Χάβρης και της Μασσαλίας-Fos, ενώ οι εσωτερικές θαλάσσιες μεταφορές προς τα μεγαλύτερα λιμάνια της Βόρειας Περιοχής του Ρότερνταμ (Ολλανδία) και της Αμβέρσας (Βέλγιο) εκτιμάται ότι επίσης θα ενισχυθούν.
Φωτό: Jeon Heon-Kyun/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ