
															
															Η ολλανδική εταιρεία logistics Samskip, η οποία έως τώρα ειδικευόταν στην παροχή ολοκληρωμένων θαλάσσιων και χερσαίων (με τρένο και οδικώς) μεταφορικών υπηρεσιών, ανακοίνωσε την επέκτασή της στον τομέα των εμπορευματικών αερομεταφορών. Η επέκταση αυτή αναμένεται, σύμφωνα με την ανακοίνωση, να ενισχύσει τόσο το πακέτο υπηρεσιών αλλά και το ήδη εκτεταμένο δίκτυο που διαθέτει η εταιρεία σε όλη την Ευρώπη.
Μάλιστα, από την 1η Μαΐου, η Samskip Air άνοιξε τις πόρτες του νέου της καταστήματος στο αεροδρόμιο Σχίπχολ (Schiphol) της Ολλανδίας, το οποίο θα αναλάβει τη μεγέθυνση και την ανάπτυξη του νέου τμήματος της εταιρείας. Για τον λόγο αυτόν, η Samskip σχεδιάζει τη δημιουργία νέων δρομολογίων, ούτως ώστε να αναπτύξει συνέργειες και συνεργασίες μεταξύ του διατροπικού μεταφορικού δικτύου που διαθέτει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, με ετήσιο τζίρο πάνω από 700 εκατ. ευρώ, η Samskip είναι πλέον μία εκ των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών μεταφορικών εταιρειών. Χαρακτηριστικά, με τις διαθέσιμες υπηρεσίες logistics μίας στάσης (one stop shop) της εταιρείας διακινούνται σε ετήσια βάση πάνω από 850.000 TEUs, καθώς και σημαντικές ποσότητες γενικών, υπερμεγέθων και χύδην φορτίων.
Επικεφαλής του αεροπορικού τμήματος της Samskip Air θα είναι ο Hans Blauw, ο οποίος στο παρελθόν έχει διατελέσει σύμβουλος σε εταιρείες όπως η KLM, η FedEx και η TNT μεταξύ άλλων, και θεωρείται ο «γκουρού» των εμπορευματικών αερομεταφορών.
Το αεροδρόμιο του Σχίπχολ στην Ολλανδία επελέγη στρατηγικά, καθώς αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κόμβους εμπορευματικών αερομεταφορών παγκοσμίως, με συστηματική σύνδεση με τις αγορές της Κίνας, των ΗΠΑ, της Ρωσίας, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, αλλά και κόμβο διατροπικών μεταφορών προς την Ευρώπη.
Παρά το πλήγμα που υπέστη η αεροπορική κίνηση κατά το 2020 στα ολλανδικά αεροδρόμια, τα τελευταία χρόνια η εμπορευματική τους κίνηση έχει σταθεροποιηθεί μεταξύ των 1,6 εκατ. και των 1,8 εκατ. τόνων. Περίπου το 93% εξ αυτών το διαχειρίζεται το Σχίπχολ, το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορικό αεροδρόμιο της Ευρώπης. Αξιοποιώντας τα στρατηγικά οφέλη της εγκατάστασής της στο Σχίπχολ, η εταιρεία αναμένεται τις προσεχείς εβδομάδες να παρουσιάσει αναλυτικότερα τις εναέριες εμπορευματικές της υπηρεσίες και τη διασύνδεσή τους με τα υπόλοιπα διατροπικά μέσα που διαθέτει η Samskip.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ