
Οι ιαπωνικοί κατασκευαστές κινητήρων Kawasaki Heavy Industries (KHI), Yanmar Power Technology και Japan Engine συμφώνησαν να δημιουργήσουν μια κοινοπραξία για την ανάπτυξη κινητήρων που καταναλώνουν καύσιμο υδρογόνο και προορίζονται για μεγάλα εμπορικά πλοία, τα οποία πραγματοποιούν εσωτερικά αλλά και διεθνή δρομολόγια. Η κοινοπραξία στοχεύει επίσης στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος που θα συνδυάζει τον εξοπλισμό αποθήκευσης και διαχείρισης του καύσιμου υδρογόνου με το σύστημα πρόωσης του πλοίου.
Οι τρεις εταιρείες, μέσω της συνεργασίας τους, πρόκειται να αναπτύξουν μια σειρά προϊόντων τα οποία θα ικανοποιούν διαφορετικές απαιτήσεις, όπως κινητήρες πρόωσης αλλά και γεννήτριες παραγωγής ηλεκτρικής ισχύος. Συγκεκριμένα, η KHI σχεδιάζει να αναπτύξει έναν τετράχρονο κινητήρα μεσαίων στροφών, η Yanmar θα ασχοληθεί με την ανάπτυξη τετράχρονων κινητήρων υψηλών και μεσαίων στροφών, ενώ η Japan Engine πρόκειται να αναπτύξει δίχρονους κινητήρες χαμηλών στροφών.
Καθώς η ζήτηση για καύσιμο υδρογόνο ολοένα και αυξάνεται, όσο η διεθνής ναυτιλιακή βιομηχανία προσπαθεί να μειώσει τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου, οι ιαπωνικοί κατασκευαστές πλοίων και ναυτιλιακού εξοπλισμού προσπαθούν να επιταχύνουν την ενεργειακή μετάβαση του κλάδου, ανταγωνιζόμενοι τους Κινέζους και Κορεάτες ανταγωνιστές, οι οποίοι κινούνται επίσης προς αυτή την κατεύθυνση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ