
Οι ιαπωνικοί κατασκευαστές κινητήρων Kawasaki Heavy Industries (KHI), Yanmar Power Technology και Japan Engine συμφώνησαν να δημιουργήσουν μια κοινοπραξία για την ανάπτυξη κινητήρων που καταναλώνουν καύσιμο υδρογόνο και προορίζονται για μεγάλα εμπορικά πλοία, τα οποία πραγματοποιούν εσωτερικά αλλά και διεθνή δρομολόγια. Η κοινοπραξία στοχεύει επίσης στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος που θα συνδυάζει τον εξοπλισμό αποθήκευσης και διαχείρισης του καύσιμου υδρογόνου με το σύστημα πρόωσης του πλοίου.
Οι τρεις εταιρείες, μέσω της συνεργασίας τους, πρόκειται να αναπτύξουν μια σειρά προϊόντων τα οποία θα ικανοποιούν διαφορετικές απαιτήσεις, όπως κινητήρες πρόωσης αλλά και γεννήτριες παραγωγής ηλεκτρικής ισχύος. Συγκεκριμένα, η KHI σχεδιάζει να αναπτύξει έναν τετράχρονο κινητήρα μεσαίων στροφών, η Yanmar θα ασχοληθεί με την ανάπτυξη τετράχρονων κινητήρων υψηλών και μεσαίων στροφών, ενώ η Japan Engine πρόκειται να αναπτύξει δίχρονους κινητήρες χαμηλών στροφών.
Καθώς η ζήτηση για καύσιμο υδρογόνο ολοένα και αυξάνεται, όσο η διεθνής ναυτιλιακή βιομηχανία προσπαθεί να μειώσει τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου, οι ιαπωνικοί κατασκευαστές πλοίων και ναυτιλιακού εξοπλισμού προσπαθούν να επιταχύνουν την ενεργειακή μετάβαση του κλάδου, ανταγωνιζόμενοι τους Κινέζους και Κορεάτες ανταγωνιστές, οι οποίοι κινούνται επίσης προς αυτή την κατεύθυνση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ