
Η Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line) αποφάσισε να εισαγάγει το πρόγραμμα “K”ARE σε πλήρη κλίμακα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε από τη θυγατρική του ομίλου “K” Line LNG Shipping (UK) Limited το 2015, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας παροχής των υπηρεσιών της μέσω της ωρίμανσης της κουλτούρας ασφάλειας. Στην παρούσα χρονική συγκυρία και αναγνωρίζοντας την επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας, η “K” Line αποφάσισε να αναπτύξει αυτό το πρόγραμμα σε ολόκληρο τον όμιλο.
Προκειμένου να επιτευχθεί ασφαλής λειτουργία και να βελτιώνεται συνεχώς η ποιότητα των υπηρεσιών, η “K” Line θεωρεί ότι ένας συνδυασμός τεχνικών και μη τεχνικών δεξιοτήτων είναι σημαντικός. Οι τεχνικές δεξιότητες αναφέρονται σε επαγγελματικές και τεχνικές γνώσεις/δεξιότητες, ενώ οι μη τεχνικές δεξιότητες αφορούν τη βελτίωση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μέσω του σεβασμού και της φροντίδας του άλλου.
Μέσω του προγράμματος “K”ARE, το προσωπικό της “K” Line τόσο στο πλοίο όσο και στην ξηρά θα μοιραστούν την κοινωνική αποστολή και τις αξίες της εταιρείας και θα αναπτύξουν μια πραγματικά ανοιχτή κουλτούρα, όπου κάθε άτομο μπορεί φυσικά να επιδείξει ηγεσία ανεξάρτητα από τον τίτλο ή το υπόβαθρο.
Ωριμάζοντας την οργανωτική της κουλτούρα, η ομάδα θα καλλιεργήσει την αίσθηση της ενότητας και, μέσω συνεχών προσπαθειών για τη διατήρηση του περιβάλλοντος, θα προσφέρει ασφαλείς, υψηλής ποιότητας και βιώσιμες υπηρεσίες μεταφορών, που θα συμβάλουν στην κοινωνία.
Φωτό: klineurope.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ