
Η Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line) αποφάσισε να εισαγάγει το πρόγραμμα “K”ARE σε πλήρη κλίμακα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε από τη θυγατρική του ομίλου “K” Line LNG Shipping (UK) Limited το 2015, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας παροχής των υπηρεσιών της μέσω της ωρίμανσης της κουλτούρας ασφάλειας. Στην παρούσα χρονική συγκυρία και αναγνωρίζοντας την επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας, η “K” Line αποφάσισε να αναπτύξει αυτό το πρόγραμμα σε ολόκληρο τον όμιλο.
Προκειμένου να επιτευχθεί ασφαλής λειτουργία και να βελτιώνεται συνεχώς η ποιότητα των υπηρεσιών, η “K” Line θεωρεί ότι ένας συνδυασμός τεχνικών και μη τεχνικών δεξιοτήτων είναι σημαντικός. Οι τεχνικές δεξιότητες αναφέρονται σε επαγγελματικές και τεχνικές γνώσεις/δεξιότητες, ενώ οι μη τεχνικές δεξιότητες αφορούν τη βελτίωση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μέσω του σεβασμού και της φροντίδας του άλλου.
Μέσω του προγράμματος “K”ARE, το προσωπικό της “K” Line τόσο στο πλοίο όσο και στην ξηρά θα μοιραστούν την κοινωνική αποστολή και τις αξίες της εταιρείας και θα αναπτύξουν μια πραγματικά ανοιχτή κουλτούρα, όπου κάθε άτομο μπορεί φυσικά να επιδείξει ηγεσία ανεξάρτητα από τον τίτλο ή το υπόβαθρο.
Ωριμάζοντας την οργανωτική της κουλτούρα, η ομάδα θα καλλιεργήσει την αίσθηση της ενότητας και, μέσω συνεχών προσπαθειών για τη διατήρηση του περιβάλλοντος, θα προσφέρει ασφαλείς, υψηλής ποιότητας και βιώσιμες υπηρεσίες μεταφορών, που θα συμβάλουν στην κοινωνία.
Φωτό: klineurope.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ