
Η Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line) αποφάσισε να εισαγάγει το πρόγραμμα “K”ARE σε πλήρη κλίμακα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε από τη θυγατρική του ομίλου “K” Line LNG Shipping (UK) Limited το 2015, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας παροχής των υπηρεσιών της μέσω της ωρίμανσης της κουλτούρας ασφάλειας. Στην παρούσα χρονική συγκυρία και αναγνωρίζοντας την επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας, η “K” Line αποφάσισε να αναπτύξει αυτό το πρόγραμμα σε ολόκληρο τον όμιλο.
Προκειμένου να επιτευχθεί ασφαλής λειτουργία και να βελτιώνεται συνεχώς η ποιότητα των υπηρεσιών, η “K” Line θεωρεί ότι ένας συνδυασμός τεχνικών και μη τεχνικών δεξιοτήτων είναι σημαντικός. Οι τεχνικές δεξιότητες αναφέρονται σε επαγγελματικές και τεχνικές γνώσεις/δεξιότητες, ενώ οι μη τεχνικές δεξιότητες αφορούν τη βελτίωση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μέσω του σεβασμού και της φροντίδας του άλλου.
Μέσω του προγράμματος “K”ARE, το προσωπικό της “K” Line τόσο στο πλοίο όσο και στην ξηρά θα μοιραστούν την κοινωνική αποστολή και τις αξίες της εταιρείας και θα αναπτύξουν μια πραγματικά ανοιχτή κουλτούρα, όπου κάθε άτομο μπορεί φυσικά να επιδείξει ηγεσία ανεξάρτητα από τον τίτλο ή το υπόβαθρο.
Ωριμάζοντας την οργανωτική της κουλτούρα, η ομάδα θα καλλιεργήσει την αίσθηση της ενότητας και, μέσω συνεχών προσπαθειών για τη διατήρηση του περιβάλλοντος, θα προσφέρει ασφαλείς, υψηλής ποιότητας και βιώσιμες υπηρεσίες μεταφορών, που θα συμβάλουν στην κοινωνία.
Φωτό: klineurope.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ