
Κατά τους τελευταίους μήνες, ο Όμιλος Grimaldi, που εδρεύει στη Νάπολη, έχει προχωρήσει σε μια σημαντική αναβάθμιση της παρουσίας του στη Μάλτα, λαμβάνοντας πολλαπλές πρωτοβουλίες, που καταδεικνύουν την πλήρη δέσμευσή του στην προώθηση του θαλάσσιου τομέα της χώρας.
Ειδικότερα, μετά την αποχώρηση του ΗΒ από την ΕΕ, η εταιρεία Atlantic Container Line (ACL) του ομίλου προχώρησε, κατά τους τελευταίους μήνες, στη μεταγραφή του στόλου της, αφήνοντας τη σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου γι’ αυτήν της Μάλτας. Συνολικά εννέα πλοία της ACL είναι εγγεγραμμένα στο νηολόγιο της Μάλτας, ενώ άλλο ένα πρόκειται να προστεθεί τους επόμενους μήνες. Η ACL διαχειρίζεται τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων con/ro (μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τροχοφόρων φορτίων), προσφέροντας τακτικά δρομολόγια μεταξύ των λιμένων της Βόρειας Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
Επιπροσθέτως, η εταιρεία Malta Motorways of the Sea Ltd (MMOS), που ανήκει επίσης στον Όμιλο Grimaldi, ενίσχυσε προσφάτως τον στόλο της μετά και την αγορά δύο ακόμα πλοίων ro/ro. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία MMOS με έδρα τη Βαλέτα διαθέτει αυτή τη στιγμή έξι σύγχρονα πλοία ro/ro, που εκτελούν τακτικά δρομολόγια εντός της Μεσογείου.
Τέλος, κατά τη διάρκεια του τρέχοντος μήνα, ο Όμιλος Grimaldi αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τη θαλάσσια διασύνδεση που προσφέρει μεταξύ Ιταλίας (από τη Γένοβα, το Λιβόρνο και την Κατάνια) και Μάλτας. Πιο συγκεκριμένα, κατά το δεύτερο μισό του Απριλίου, στα εν λόγω δρομολόγια θα προστεθεί ένα εκ των δώδεκα GG5G-class πλοίων ro/ro που έχει παραγγείλει ο όμιλος. Ένα δεύτερο πλοίο GG5G-class θα προστεθεί στην εν λόγω γραμμή στις αρχές Ιουνίου.
Τα GG5G-class αποτελούν τα μεγαλύτερα πλοία ro/ro στον κόσμο, ενώ είναι επίσης τα πιο φιλικά στο περιβάλλον, καθώς διαθέτουν πολλές καινοτόμες τεχνολογίες, που βελτιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου, μειώνουν κατά το ήμισυ τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και αναβαθμίζουν τη συνολική απόδοση του πλοίου. Τέσσερα εξ αυτών έχουν παραδοθεί, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται υπό κατασκευή στην Ασία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες της Κίνας ανέστειλαν τις αγορές ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρεται δια θαλάσσης μετά τις κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στις…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…
Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ