
Δεδομένων των ευνοϊκών συνθηκών της αγοράς, η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε, σχεδιάζει την έκδοση ομολόγου (senior note bond) αξίας 300 εκατ. ευρώ, το οποίο θα συμβαδίζει με τις αρχές της Διεθνούς Ένωσης Κεφαλαιαγοράς (International Capital Market Association ‒ ICMA). Για τον λόγο αυτόν, μια κοινοπραξία τραπεζών ορίστηκε, προκειμένου να έρθει σε επαφή με πιθανούς μελλοντικούς επενδυτές.
Τα έσοδα από την ενδεχόμενη έκδοση του ανωτέρω ομολόγου θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου να αποπληρωθεί νωρίτερα και εις ολόκληρον το υφιστάμενο ευρωπαϊκό ομόλογο της εταιρείας, το οποίο ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ και λήγει το 2024.
Η έκδοση του εν λόγω ομολόγου συνδέεται άμεσα με τον σαφώς καθορισμένο στόχο βιωσιμότητας που έχει θέσει η εταιρεία. Βάσει αυτού, η Hapag-Lloyd αναμένεται έως το 2030 να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της κατά 60% σε σχέση με αυτές του 2008, που αποτελεί το έτος βάσης που έχει θέσει ο ΙΜΟ. Η Hapag-Lloyd στοχεύει να επιτύχει αυτόν τον φιλόδοξο στόχο μέσα από την αγορά νέων αποδοτικών πλοίων και τη σταδιακή απόσυρση των παλαιότερων πλοίων του στόλου της, την αξιοποίηση εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων και τη λήψη πρόσθετων μέτρων για τη μείωση των εκπομπών.
Η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της εταιρείας θα καταμετράται και θα καταγράφεται σε ετήσια βάση σύμφωνα με τον Δείκτη Μέσης Αποδοτικότητας. Για τον στόλο της Hapag-Lloyd, η τιμή του δείκτη το 2008 ήταν 11,68, ενώ έως το 2030 αναμένεται να μειωθεί στο 4,67.
Σε αυτό το πλαίσιο, με τη σχεδιαζόμενη έκδοση του ομολόγου που θα συνδέεται με τη βιωσιμότητα, η Hapag-Lloyd επιδιώκει μια επιπρόσθετη ώθηση, προκειμένου να χρηματοδοτήσει τις πράσινες δραστηριότητές της, οι οποίες θα συμβάλουν στην επίτευξη του στόχου μείωσης του ανθρακικού αποτυπώματός της έως το 2030.
Φωτό: Jοhn G. Mabanglo/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…
Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, έχει προκαλέσει πλήθος ανακατατάξεων με τον τρόπο διακυβέρνησής του. Εκτός των άλλων, υπενθυμίζεται ότι έχει δεσμευτεί να εξαλείψει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ