
Δεδομένων των ευνοϊκών συνθηκών της αγοράς, η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε, σχεδιάζει την έκδοση ομολόγου (senior note bond) αξίας 300 εκατ. ευρώ, το οποίο θα συμβαδίζει με τις αρχές της Διεθνούς Ένωσης Κεφαλαιαγοράς (International Capital Market Association ‒ ICMA). Για τον λόγο αυτόν, μια κοινοπραξία τραπεζών ορίστηκε, προκειμένου να έρθει σε επαφή με πιθανούς μελλοντικούς επενδυτές.
Τα έσοδα από την ενδεχόμενη έκδοση του ανωτέρω ομολόγου θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου να αποπληρωθεί νωρίτερα και εις ολόκληρον το υφιστάμενο ευρωπαϊκό ομόλογο της εταιρείας, το οποίο ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ και λήγει το 2024.
Η έκδοση του εν λόγω ομολόγου συνδέεται άμεσα με τον σαφώς καθορισμένο στόχο βιωσιμότητας που έχει θέσει η εταιρεία. Βάσει αυτού, η Hapag-Lloyd αναμένεται έως το 2030 να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της κατά 60% σε σχέση με αυτές του 2008, που αποτελεί το έτος βάσης που έχει θέσει ο ΙΜΟ. Η Hapag-Lloyd στοχεύει να επιτύχει αυτόν τον φιλόδοξο στόχο μέσα από την αγορά νέων αποδοτικών πλοίων και τη σταδιακή απόσυρση των παλαιότερων πλοίων του στόλου της, την αξιοποίηση εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων και τη λήψη πρόσθετων μέτρων για τη μείωση των εκπομπών.
Η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της εταιρείας θα καταμετράται και θα καταγράφεται σε ετήσια βάση σύμφωνα με τον Δείκτη Μέσης Αποδοτικότητας. Για τον στόλο της Hapag-Lloyd, η τιμή του δείκτη το 2008 ήταν 11,68, ενώ έως το 2030 αναμένεται να μειωθεί στο 4,67.
Σε αυτό το πλαίσιο, με τη σχεδιαζόμενη έκδοση του ομολόγου που θα συνδέεται με τη βιωσιμότητα, η Hapag-Lloyd επιδιώκει μια επιπρόσθετη ώθηση, προκειμένου να χρηματοδοτήσει τις πράσινες δραστηριότητές της, οι οποίες θα συμβάλουν στην επίτευξη του στόχου μείωσης του ανθρακικού αποτυπώματός της έως το 2030.
Φωτό: Jοhn G. Mabanglo/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…

H AD Ports Group εξήγγειλε την υπογραφή συμφωνίας με τον κολοσσό της ναυτιλίας τακτικών γραμμών CMA CGM, προκειμένου να επεκτείνουν τον κοινό τερματικό σταθμό…

Ένα τεχνολογικά εξελιγμένο πλοίο ιχθυοκαλλιέργειας παραδόθηκε την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου, στην πόλη Τζαντσιάνγκ της επαρχίας Γκουανγκντόνγκ, που είναι ένα δυναμικό οικονομικό κέντρο στη νότια…

Η VANOS Defense, τμήμα της VANOS S.A., συμμετείχε στην άσκηση “ΤΑΜΣ – Αίσιος Οιωνός 2025”, συμβάλλοντας ενεργά στη διασφάλιση επιχειρησιακής ετοιμότητας, παρουσιάζοντας νέες τεχνολογίες…

Η κινεζική αγορά σόγιας παρουσίασε αξιοσημείωτη μετατόπιση ροών τον Οκτώβριο, καθώς για δεύτερο συνεχόμενο μήνα δεν καταγράφηκε καμία εισαγωγή από τις ΗΠΑ, την ώρα…

Μια απόπειρα να υπάρξει συμφωνία για τον τρόπο με τον οποίο οι χώρες θα αποδεσμευθούν από τα ορυκτά καύσιμα αφαιρέθηκε από το πιο πρόσφατο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ