
H κρίση των αλλαγών πληρωμάτων, απόρροια των περιορισμών λόγω της πανδημίας, συνεχίζει να επιφέρει σημαντικές προκλήσεις, παρά την κάποια βελτίωση της κατάστασης, σημειώνει με ανακοίνωσή του ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ, Kitack Lim.
Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι ο αριθμός των ναυτικών που έπρεπε να επαναπατριστούν μετά το πέρας των συμβάσεών τους έχει μειωθεί από τις 400.000 τον Σεπτέμβριο του 2020 στις 200.000 τον Μάρτιο του 2021. Αντίστοιχα, άλλοι 200.000 ναυτικοί αναμένουν να μπαρκάρουν στα πλοία. Βέβαια, όπως σημειώνεται, ο αριθμός αυτός ενδέχεται να αυξηθεί και όσο δεν επιλύεται το ζήτημα, προκύπτουν σημαντικές προκλήσεις, όπως για παράδειγμα οι εμβολιασμοί.
«Τώρα, περισσότερο από ποτέ είναι ανάγκη οι ναυτικοί να αναγνωριστούν ως key workers, για να διασφαλιστεί η προτεραιότητά τους στον εμβολιασμό και η πρόσβαση στην ασφαλή μετακίνηση», ήταν τα λόγια του κ. Lim.
Tην ίδια ώρα, ο επικεφαλής του ΙΜΟ ευχαρίστησε τους ναυτικούς για το γεγονός ότι εν μέσω πανδημίας καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την αδιάκοπη ροή αγαθών. Τέλος ανέφερε ότι ο ΙΜΟ θα συνεργαστεί με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για την κάλυψη των αναγκών των ναυτικών και προκειμένου η παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα να παρουσιαστεί καλύτερα προετοιμασμένη στο μέλλον.
Φωτό: Valda Kalnina/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ