
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Μαρτίου 2021 την επικαιρότητα στο χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας.
Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλόφωνο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών που κυκλοφορεί μπορείτε να διαβάσετε:
INTERCARGO: An open discussion on the organisation’s past and future journeys
Before ordering new ships, we need to make existing ships more efficient/ Συνέντευξη του Hugo De Stoop, CEO της Euronav
There are no “crystal balls” in the shipping market/ Συνέντευξη του Άγγελου Τυρογαλά, COO της Contships Management Inc.
Digitalisation and decarbonisation: Τhe main challenges that the industry will face in the coming years / Συνέντευξη του Steen Lund, CEO της RightShip
The implications of IMO’s upcoming environmental regulations, on the commercial operation of ships/ Άρθρο του Πάνου Ζαχαριάδη
CII: IMO brings charterers on the scene of emission reduction/ Άρθρο του Πάνου Κουρκουντή
Ειδικό αφιέρωμα για την Έξυπνη Ναυτιλία στο οποίο σχολιάζουν οι:
Navigating in unchartered waters, άρθρο της Μαρίας Μαυρουδή
Ανάλυση της Μαρίας Μπερτζελέτου για τη ναυτιλιακή χρηματοδότηση: The dynamics of shipping finance today: A certainty of uncertainties
Maintaining high standards in the training and certification of seafarers / Συνέντευξη του Capt. Juan Maltez, Director, General Directorate of Seafarers, Panama Maritime Authority
Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε τα Ναυτικά Χρονικά, σε μηνιαία βάση, στην κατοικία ή στο γραφείο σας, πατήστε εδώ.
Τα Ναυτικά Χρονικά συνεχίζουν αδιάλειπτα την έγκυρη και άμεση ενημέρωση των αναγνωστών τους γύρω από τις τρέχουσες εξελίξεις της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας μέσω της ιστοσελίδας www.naftikachronika.gr.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ