
Mε αφορμή τη δημοσίευση ορισμένων στοιχείων για την πορεία της γερμανικής ναυτιλίας, ο πρόεδρος της Ένωσης Γερμανών Εφοπλιστών (VDR), Alfred Hartmann, και ο CEO της Ένωσης, Ralf Nagel, δίνουν το στίγμα για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία.
Στην ανακοίνωση της VDR σημειώνεται ότι, έναν χρόνο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, πολλές γερμανικές ναυτιλιακές εταιρείες, ιδιαίτερα οι μεγαλύτερες, ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον. «Έχουμε αφήσει πίσω μας την κρίση που μας έχει ανησυχήσει από το 2009 και σε συγκεκριμένους τομείς καταφέραμε να βγούμε σχεδόν αλώβητοι από την πανδημία», σχολίασε ο κ. Hartmann. O ίδιος πρόσθεσε ότι επί του παρόντος κανείς δεν μπορεί να προβλέψει για πόσο θα συνεχιστεί η θετική αυτή τάση, ιδιαίτερα για τα containerships.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της VDR, η Γερμανία παραμένει το πέμπτο μεγαλύτερο ναυτιλιακό κράτος, με το μερίδιό της στον παγκόσμιο εμπορικό στόλο να φτάνει στο 4,5%. Το 50% του γερμανικού στόλου φέρει σημαία χώρας της ΕΕ, κυρίως της Πορτογαλίας, της Κύπρου και της Μάλτας, ενώ ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη γερμανική σημαία έχει σταθεροποιηθεί στα 290.
«Μετά από χρόνια ασυνήθιστης ανάπτυξης στις αρχές του 2000 ‒ιδιαίτερα στα εμπορευματοκιβώτια‒ και τη μείωση που ακολούθησε, τώρα έχουμε μια νέα νόρμα: ο γερμανικός στόλος είναι τόσο ισχυρός και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα πιο ισχυρός σε σχέση με το πώς ήταν πριν από το “boom”. […] Παρά την πανδημία, βλέπουμε μια νέα δυναμική σε μερικές ναυτιλιακές αγορές, στις οποίες οι γερμανικές εταιρείες είναι δραστήριες», σημειώνει ο κ. Nagel.
H Ένωση Γερμανών Εφοπλιστών κάνει επίσης έκκληση για την επίλυση της ανθρωπιστικής κρίσης των αλλαγών πληρωμάτων και σημειώνει ότι οι ναυτικοί θα πρέπει να έχουν προτεραιότητα στον εμβολιασμό. «Δεν πρέπει να φτάσουμε σε μια κατάσταση όπου οι ναυτικοί δεν μπορούν να μπαρκάρουν επειδή δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί», προειδοποιεί ο πρόεδρος της VDR.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Γενική Συνέλευση της Τεχνολογικής Πλατφόρμας Waterborne επανεξέλεξε ως συντονίστρια την καθ. Μαρία Μποϊλέ, του Πανεπιστημίου Πειραιά και επικεφαλής του Ινστιτούτου Βιώσιμης Κινητικότητας και…

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μεταρρυθμίσεων Ραφαέλε Φίττο και ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μεταφορών και Τουρισμού Απόστολος Τζιτζικώστας παρουσίασαν την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου το σχέδιο της Κομισιόν…

Συμφωνία για συμμετοχή της ExxonMobil με μερίδιο 60 % στην Κοινοπραξία Energean – Helleniq Energy που έχει τα δικαιώματα έρευνας υδρογονανθράκων στο «οικόπεδο 2»…

Η αμερικανική κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες Τετάρτη 5 Νοεμβρίου ότι θα απαιτήσει από τις εταιρείες αεροπορικών μεταφορών να περικόψουν τις πτήσεις από αύριο Παρασκευή 7…

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο «STEROPE», με στόχο την ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής για την παραγωγή καθαρών καυσίμων από βιομηχανικές εκπομπές CO2,…

Μετά την πρόσφατη «ανακωχή» ΗΠΑ-Κίνας και την απόφαση αναστολής των αμοιβαίων λιμενικών τελών στις 30 Οκτωβρίου για ένα έτος, τα σημάδια για τα bulk…

Ο Όμιλος AKTOR και η ΔΕΠΑ Εμπορίας, όπως ανακοίνωσαν, προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας ATLANTIC – SEE LNG TRADE Α.Ε., η οποία έχει ως…

H ταχεία μετατροπή της τεχνολογικής και βιομηχανικής υποδομής της Αυστραλίας στον τομέα των υποβρύχιων ρομποτικών συστημάτων επιβεβαιώνεται από την Anduril. Συγκεκριμένα, στο Σίδνεϊ άνοιξε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ