
Την προκήρυξη 6 νέων γραμμών, που θα χρηματοδοτηθούν ως άγονες, αποφάσισε το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Η πολύ ενισχυμένη χρηματοδότηση που εξασφάλισε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τα δύο τελευταία χρόνια (από 90,7 εκ. ευρώ το 2019, 130 το 2020 και 138 το 2021), επέτρεψε την αύξηση των άγονων γραμμών κατά 26 (18 το 2020 και 6 το 2021).
Η αύξηση της χρηματοδότησης και η προσθήκη μεγάλου αριθμού άγονων γραμμών, σε συνδυασμό με τη θέσπιση ποιοτικότερων κριτηρίων και ρήτρας «πλοίου αντικατάστασης, έχει διασφαλίσει την ποιοτική βελτίωση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου, αλλά και τη σύνδεση πολλών νησιών μεταξύ τους, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση, τη διακίνηση αγαθών καθώς και την επικοινωνία χιλιάδων νησιωτών.
«Με τα πρόσθετα αυτά ακτοπλοϊκά δρομολόγια», δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, «ανταποκρινόμαστε σε αιτήματα των τοπικών κοινωνιών των νησιών μας και παρέχουμε τις δυνατότητες για την ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου. Με σωστό σχεδιασμό και εξασφάλιση αυξημένων πόρων, αλλάζουμε το τοπίο στην επικοινωνία των νησιών μας, δημιουργώντας αυξημένες αναπτυξιακές ευκαιρίες και δυνατότητες».
Οι 6 νέες γραμμές είναι:
1. Ρόδος-Χάλκη-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, 3 φορές την εβδομάδα, από 19/04/2021 έως 03/10/2021.
2. Σύμη-Ρόδος, καθημερινό δρομολόγιο από 03/05/2021 έως 03/10/2021 (το πλοίο θα παραμένει το βράδυ στη Σύμη).
3. (Σκάλα Καμείρου)- Χάλκη- Τήλος (Μισθούμενο Τμήμα το Χάλκη-Τήλος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021.
4. Κως-Αστυπάλαια, 2 φορές την εβδομάδα από τις 17/05/2021 έως τις 03/10/2021.
5. Πάτμος-Φούρνοι-Ικαρία (Άγιος Κήρυκος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021.
6. Σαμοθράκη-Λήμνος, 3 φορές την εβδομάδα από 26/4/2021 έως 06/06/2021 και από 06/09/2021 έως 31/10/2021.
Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε ακόμα την επαναπροκήρυξη των γραμμών Πάτρα – Ιθάκη με καθημερινά δρομολόγια έως 31/10/21 και Φούρνοι – Θύμαινα με 10 δρομολόγια την εβδομάδα έως 31/10/21.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…

Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…

Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…

Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…

Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…

Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…

Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…

Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ