
Την προκήρυξη 6 νέων γραμμών, που θα χρηματοδοτηθούν ως άγονες, αποφάσισε το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Η πολύ ενισχυμένη χρηματοδότηση που εξασφάλισε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τα δύο τελευταία χρόνια (από 90,7 εκ. ευρώ το 2019, 130 το 2020 και 138 το 2021), επέτρεψε την αύξηση των άγονων γραμμών κατά 26 (18 το 2020 και 6 το 2021).
Η αύξηση της χρηματοδότησης και η προσθήκη μεγάλου αριθμού άγονων γραμμών, σε συνδυασμό με τη θέσπιση ποιοτικότερων κριτηρίων και ρήτρας «πλοίου αντικατάστασης, έχει διασφαλίσει την ποιοτική βελτίωση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου, αλλά και τη σύνδεση πολλών νησιών μεταξύ τους, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση, τη διακίνηση αγαθών καθώς και την επικοινωνία χιλιάδων νησιωτών.
«Με τα πρόσθετα αυτά ακτοπλοϊκά δρομολόγια», δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, «ανταποκρινόμαστε σε αιτήματα των τοπικών κοινωνιών των νησιών μας και παρέχουμε τις δυνατότητες για την ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου. Με σωστό σχεδιασμό και εξασφάλιση αυξημένων πόρων, αλλάζουμε το τοπίο στην επικοινωνία των νησιών μας, δημιουργώντας αυξημένες αναπτυξιακές ευκαιρίες και δυνατότητες».
Οι 6 νέες γραμμές είναι:
1. Ρόδος-Χάλκη-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, 3 φορές την εβδομάδα, από 19/04/2021 έως 03/10/2021.
2. Σύμη-Ρόδος, καθημερινό δρομολόγιο από 03/05/2021 έως 03/10/2021 (το πλοίο θα παραμένει το βράδυ στη Σύμη).
3. (Σκάλα Καμείρου)- Χάλκη- Τήλος (Μισθούμενο Τμήμα το Χάλκη-Τήλος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021.
4. Κως-Αστυπάλαια, 2 φορές την εβδομάδα από τις 17/05/2021 έως τις 03/10/2021.
5. Πάτμος-Φούρνοι-Ικαρία (Άγιος Κήρυκος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021.
6. Σαμοθράκη-Λήμνος, 3 φορές την εβδομάδα από 26/4/2021 έως 06/06/2021 και από 06/09/2021 έως 31/10/2021.
Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε ακόμα την επαναπροκήρυξη των γραμμών Πάτρα – Ιθάκη με καθημερινά δρομολόγια έως 31/10/21 και Φούρνοι – Θύμαινα με 10 δρομολόγια την εβδομάδα έως 31/10/21.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η μέση αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη αναμένεται να ξεπεράσει τον 1,5° Κελσίου σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή κατά την περίοδο 2025-2029, προβλέπει…
Για ακόμα ένα έτος, παρότι επιβραδυνόμενες, οι παραγγελίες containerships συνεχίζονται, καθώς εταιρείες-κολοσσοί της ναυτιλίας τακτικών γραμμών επενδύουν στρατηγικά στην επέκταση και στην ανανέωση των…
Σιδηροδρομική γέφυρα κατέρρευσε τη νύχτα του Σαββάτου 31 Μαΐου 2025 προς Κυριακή 1η Ιουνίου, στη ρωσική περιφέρεια Κουρσκ (νοτιοδυτικά), η οποία γειτονεύει με την…
Οριακές είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LNG carriers, με την ψαλίδα Ανατολής και Δύσης να επιμένει. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ