
Η Seaspan Corporation (Seaspan), θυγατρική της Atlas Corp. (Atlas), ανακοίνωσε προ ολίγων ημερών τη σύναψη συμφωνίας με μεγάλο ναυπηγείο για τη ναυπήγηση δύο υπερσύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 24.000 TEUs, η παράδοση των οποίων αναμένεται να ξεκινήσει το α΄ εξάμηνο του 2023.
Τα εν λόγω πλοία θα φέρουν προηγμένες τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών ρύπων. Μετά την παράδοσή τους, και τα δύο πλοία συμβατικών καυσίμων θα ναυλωθούν για περίοδο δεκαοχτώ ετών από κορυφαία εταιρεία στην αγορά τακτικών γραμμών.
Τα δύο πλοία αναμένεται να χρηματοδοτηθούν με διαθέσιμα κεφάλαια που θα καταβληθούν σε μετρητά καθώς και από πρόσθετη δανειοδότηση. Από τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, ο παγκόσμιος στόλος της Seaspan αριθμούσε 127 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 1.073.000 TEUs, με τα συνολικά έσοδα από τα υφιστάμενα συμβόλαια να ανέρχονται περίπου στα $4,1 δισ. και τη μέση υπολειπόμενη περίοδο των μισθώσεων να αγγίζει τα τέσσερα έτη.
Τον Δεκέμβριο του 2020, η Seaspan ανακοίνωσε συμφωνία για πέντε νεότευκτα πλοία εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 12.200 TEUs, τα οποία, μαζί με τις δύο νέες παραγγελίες που ανακοινώθηκαν, θα προσθέσουν σημαντική χωρητικότητα (109.000 TEUs) στον στόλο της εταιρείας τα επόμενα δύο χρόνια. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα πέντε πλοία αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά την κατηγορία των πλοίων μεγέθους από 9.000 έως 15.000 TEUs της εταιρείας, κατηγορία που αποτελεί και το κύριο πεδίο δραστηριοποίησής της, ενώ τα δύο πλοία 24.000 TEUs θα της επιτρέψουν να επεκταθεί και στην κατηγορία των υπερμεγέθων πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ