
H Ardmore Shipping Corporation ανακοίνωσε πρόσφατα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2020.
Πιο συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία κατέγραψε απώλειες $6 εκατ. το 12μηνο του 2020. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία της εταιρείας για τους ναύλους των MR και chemical tankers. Αναλυτικότερα, τα MR tankers της εταιρείας κατά μέσο όρο εξασφάλισαν ναύλους της τάξης των $15.650/ημέρα, ενώ οι αντίστοιχοι ναύλοι για τα Eco-design MRs ήταν στα $15.993/ημέρα. Από την άλλη, τα chemical tankers κέρδισαν κατά μέσο το 2020 $14.332/ημέρα.
Ο Anthony Gurnee, CEO της εταιρείας, σημείωσε ότι η αγορά των product tankers βίωσε την πιο ακραία περίοδο μεταβλητότητας εδώ και πολλά χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, οι ναύλοι για τα MRs έφτασαν σε επίπεδα-ρεκόρ το α΄ εξάμηνο, και συγκεκριμένα στα $77.000/ημέρα, ενώ κατά το β΄ εξάμηνο ο αντίκτυπος της πανδημίας στη ζήτηση οδήγησε τους ναύλους σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
O ίδιος πρόσθεσε ότι η συγκεκριμένη αγορά θα καταγράψει συνεχή ανάπτυξη της ζήτησης προς το τέλος της δεκαετίας, ενώ οι προσπάθειες για την ενεργειακή μετάβαση θα μειώσουν την προσφορά tankers, καθώς νέοι κανονισμοί, όπως ο EEXI, επιταχύνουν την έξοδο μη αποδοτικών πλοίων από την αγορά.
Ο κ. Gurnee στάθηκε και στις δύσκολες συνθήκες που έχει επιφέρει η πανδημία, κυρίως για τους ναυτικούς αλλά και για το προσωπικό ξηράς, εν μέσω περιοριστικών μέτρων. «Αναγνωρίζουμε τις θυσίες και θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε για την επιμονή και τον επαγγελματισμό τους», κατέληξε ο CEO της Ardmore Shipping Corporation.
Φωτό: Ayotunde Oguntoyinbo/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ