
H Ardmore Shipping Corporation ανακοίνωσε πρόσφατα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2020.
Πιο συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία κατέγραψε απώλειες $6 εκατ. το 12μηνο του 2020. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία της εταιρείας για τους ναύλους των MR και chemical tankers. Αναλυτικότερα, τα MR tankers της εταιρείας κατά μέσο όρο εξασφάλισαν ναύλους της τάξης των $15.650/ημέρα, ενώ οι αντίστοιχοι ναύλοι για τα Eco-design MRs ήταν στα $15.993/ημέρα. Από την άλλη, τα chemical tankers κέρδισαν κατά μέσο το 2020 $14.332/ημέρα.
Ο Anthony Gurnee, CEO της εταιρείας, σημείωσε ότι η αγορά των product tankers βίωσε την πιο ακραία περίοδο μεταβλητότητας εδώ και πολλά χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, οι ναύλοι για τα MRs έφτασαν σε επίπεδα-ρεκόρ το α΄ εξάμηνο, και συγκεκριμένα στα $77.000/ημέρα, ενώ κατά το β΄ εξάμηνο ο αντίκτυπος της πανδημίας στη ζήτηση οδήγησε τους ναύλους σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
O ίδιος πρόσθεσε ότι η συγκεκριμένη αγορά θα καταγράψει συνεχή ανάπτυξη της ζήτησης προς το τέλος της δεκαετίας, ενώ οι προσπάθειες για την ενεργειακή μετάβαση θα μειώσουν την προσφορά tankers, καθώς νέοι κανονισμοί, όπως ο EEXI, επιταχύνουν την έξοδο μη αποδοτικών πλοίων από την αγορά.
Ο κ. Gurnee στάθηκε και στις δύσκολες συνθήκες που έχει επιφέρει η πανδημία, κυρίως για τους ναυτικούς αλλά και για το προσωπικό ξηράς, εν μέσω περιοριστικών μέτρων. «Αναγνωρίζουμε τις θυσίες και θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε για την επιμονή και τον επαγγελματισμό τους», κατέληξε ο CEO της Ardmore Shipping Corporation.
Φωτό: Ayotunde Oguntoyinbo/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Costamare Bulkers Holdings Limited ανακοίνωσε σήμερα το ντεμπούτο της ως ανεξάρτητη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία και την ολοκλήρωση του διαχωρισμού της από την…
Το NavHyS αποτελεί ένα πρωτοποριακό ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα που στοχεύει στην τεχνολογική εξέλιξη της χρήσης υγρού υδρογόνου (LH₂) στη ναυτιλία. Στον πυρήνα της καινοτομίας…
Κατακόρυφη πτώση σημείωσαν οι συμφωνίες για συγχωνεύσεις και εξαγορές (Μ&Α) τον Απρίλιο, απόρροια του εμπορικού πολέμου που πυροδότησε η δασμολογική πολιτική του Προέδρου των…
Ορόσημο για την ανάπτυξη της κορυφαίας εμπορικής πύλης των Φιλιππίνων συνιστά η ολοκλήρωση σημαντικών έργων από τον κολοσσό DP World στον λιμένα Manila South…
Εν μέσω αυξανόμενης ζήτησης για πολεμικά πλοία σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας, Hanwha Ocean, φαίνεται να «ποντάρει» στις ΗΠΑ. Σύμφωνα…
Στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής βρίσκεται εκ νέου το φυσικό αέριο της Ρωσίας, καθώς η ΕΕ επιδιώκει να τερματίσει τις ενεργειακές σχέσεις της με…
Οι χρηματιστηριακές κινήσεις του 119ου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο John Fredriksen συνεχίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Μάλιστα, όπως έχει αναδειχθεί τις τελευταίες εβδομάδες, το ενδιαφέρον…
Η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν πως θα συνεδριάσουν το ερχόμενο σαββατοκύριακο στην Ελβετία για να θέσουν τις βάσεις για εμπορικές διαπραγματεύσεις, για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ