
Το Υπουργείο Λιμένων, Ναυτιλίας και Υδάτινων Οδών της Ινδίας (MoPSW), στο πλαίσιο του κυβερνητικού προγράμματος Sagarmala, προωθεί πλέον ενεργά την παράκτια ναυτιλία και την ακτοπλοϊκή σύνδεση της χώρας. Το αρμόδιο υπουργείο στο Δελχί, σε ανακοίνωσή του, υπογραμμίζει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν πλέον καταγράψει έναν σημαντικό αριθμό εγχώριων λιμένων, μεταξύ των οποίων και όλους τους κεντρικούς λιμένες της Βομβάης, του Κότσι και της Γκόα, οι οποίοι θα μπορούσαν να συνδεθούν με τακτικές ακτοπλοϊκές γραμμές και συνδέσεις εσωτερικής-παραποτάμιας ναυσιπλοΐας.
Οι γραμμές που εξετάζει να επιχορηγήσει η κυβέρνηση συμπεριλαμβάνουν και τέσσερις διεθνείς ακτοπλοϊκές συνδέσεις, που θα συνδέσουν λιμένες της Ινδίας με το Chattogram στο Μπανγκλαντές, τη Βικτόρια στις Σεϋχέλλες, την Toamasina στη Μαδαγασκάρη και την Jaffna στη Σρι Λάνκα.
Το υπουργείο σκοπεύει να υποστηρίξει την τακτική σύνδεση πολλών λιμένων, ειδικά στη νότια χερσόνησο της Ινδίας, με Ro-Ro, Ro-Pax και μικρής χωρητικότητας επιβατηγά πλοία, τα οποία θα εκτελούν τακτικές συνδέσεις όλο τον χρόνο. Οι νέες συνδέσεις θα υποστηριχτούν με τις απαιτούμενες άμεσες και έμμεσες επιδοτήσεις, προκειμένου οι γραμμές αυτές να είναι όχι μόνο προς όφελος των αναγκών των τοπικών κοινοτήτων αλλά και βιώσιμες σε βάθος χρόνου.
Η ινδική κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο επιθυμούν να μειώσουν δραστικά την αυξανόμενη κίνηση στις χαοτικές οδικές αρτηρίες της ινδικής χερσονήσου, αλλά και να επιτρέψουν τη βελτίωση των απρόσκοπτων, οικονομικότερων, ασφαλέστερων και σταθερών εμπορικών και επιβατηγών συνδέσεων μεταξύ των παράλιων περιφερειών της χώρας. Το υπουργείο έχει ήδη προσκαλέσει εκπροσώπους των τοπικών παραγωγικών τάξεων αλλά και της ναυτιλίας, ώστε να εντοπιστούν αλλά και να υποστηριχτούν οι πιθανές γραμμές που θα μειώσουν όχι μόνο την κίνηση στις εθνικές οδούς της χώρας αλλά και θα μειώσουν τη διάρκεια του ταξιδιού, σημαντική συνιστώσα για την ασφαλή και άμεση μεταφορά ευπαθών προϊόντων.
Η κυβέρνηση επιθυμεί διακαώς να υποστηρίξει το ναυτιλιακό cluster της χώρας, αλλά και να εκσυγχρονίσει τις λιμενικές υποδομές και τον ακτοπλοϊκό στόλο της, προκειμένου να ανταγωνιστεί σε δεύτερη φάση, πριν να είναι αργά, την ακμάζουσα ναυτιλιακή βιομηχανία γειτονικών κρατών στη Νοτιοανατολική Ασία και στην Άπω Ανατολή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ