
Το Υπουργείο Λιμένων, Ναυτιλίας και Υδάτινων Οδών της Ινδίας (MoPSW), στο πλαίσιο του κυβερνητικού προγράμματος Sagarmala, προωθεί πλέον ενεργά την παράκτια ναυτιλία και την ακτοπλοϊκή σύνδεση της χώρας. Το αρμόδιο υπουργείο στο Δελχί, σε ανακοίνωσή του, υπογραμμίζει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν πλέον καταγράψει έναν σημαντικό αριθμό εγχώριων λιμένων, μεταξύ των οποίων και όλους τους κεντρικούς λιμένες της Βομβάης, του Κότσι και της Γκόα, οι οποίοι θα μπορούσαν να συνδεθούν με τακτικές ακτοπλοϊκές γραμμές και συνδέσεις εσωτερικής-παραποτάμιας ναυσιπλοΐας.
Οι γραμμές που εξετάζει να επιχορηγήσει η κυβέρνηση συμπεριλαμβάνουν και τέσσερις διεθνείς ακτοπλοϊκές συνδέσεις, που θα συνδέσουν λιμένες της Ινδίας με το Chattogram στο Μπανγκλαντές, τη Βικτόρια στις Σεϋχέλλες, την Toamasina στη Μαδαγασκάρη και την Jaffna στη Σρι Λάνκα.
Το υπουργείο σκοπεύει να υποστηρίξει την τακτική σύνδεση πολλών λιμένων, ειδικά στη νότια χερσόνησο της Ινδίας, με Ro-Ro, Ro-Pax και μικρής χωρητικότητας επιβατηγά πλοία, τα οποία θα εκτελούν τακτικές συνδέσεις όλο τον χρόνο. Οι νέες συνδέσεις θα υποστηριχτούν με τις απαιτούμενες άμεσες και έμμεσες επιδοτήσεις, προκειμένου οι γραμμές αυτές να είναι όχι μόνο προς όφελος των αναγκών των τοπικών κοινοτήτων αλλά και βιώσιμες σε βάθος χρόνου.
Η ινδική κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο επιθυμούν να μειώσουν δραστικά την αυξανόμενη κίνηση στις χαοτικές οδικές αρτηρίες της ινδικής χερσονήσου, αλλά και να επιτρέψουν τη βελτίωση των απρόσκοπτων, οικονομικότερων, ασφαλέστερων και σταθερών εμπορικών και επιβατηγών συνδέσεων μεταξύ των παράλιων περιφερειών της χώρας. Το υπουργείο έχει ήδη προσκαλέσει εκπροσώπους των τοπικών παραγωγικών τάξεων αλλά και της ναυτιλίας, ώστε να εντοπιστούν αλλά και να υποστηριχτούν οι πιθανές γραμμές που θα μειώσουν όχι μόνο την κίνηση στις εθνικές οδούς της χώρας αλλά και θα μειώσουν τη διάρκεια του ταξιδιού, σημαντική συνιστώσα για την ασφαλή και άμεση μεταφορά ευπαθών προϊόντων.
Η κυβέρνηση επιθυμεί διακαώς να υποστηρίξει το ναυτιλιακό cluster της χώρας, αλλά και να εκσυγχρονίσει τις λιμενικές υποδομές και τον ακτοπλοϊκό στόλο της, προκειμένου να ανταγωνιστεί σε δεύτερη φάση, πριν να είναι αργά, την ακμάζουσα ναυτιλιακή βιομηχανία γειτονικών κρατών στη Νοτιοανατολική Ασία και στην Άπω Ανατολή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ