
Η Νιγηρία προσπαθεί να εκσυγχρονίσει, πέραν των λιμενικών της υποδομών, και το δίκτυο σιδηροδρομικών μεταφορών, με τις ευλογίες των Κινέζων. Πρόσφατα, ο υπουργός Μεταφορών, Rotimi Amaechi, ζήτησε την άμεση συνεργασία και συντονισμό μεταξύ των τερματικών σταθμών APM και της China Civil Engineering Construction Company (CCECC), της κινεζικής αναδόχου εταιρείας δηλαδή που χειρίζεται την επέκταση των σιδηροδρόμων Ebute Metta-Apapa.
Τόσο η νιγηριανή κυβέρνηση όσο και ο κυβερνήτης του Λάγος «βιάζονται» πλέον προκειμένου να διασφαλιστεί η ολοκλήρωση του έργου, έως τον Ιανουάριο του 2021. Οι δύο νέες γραμμές αφορούν τη σύνδεση των παραλιακών μετώπων και των κεντρικών λιμενικών σταθμών Ebute Metta με την πόλη Ibadan, αλλά και τη βελτίωση των σιδηροδρομικών αξόνων στις περιοχές Ebute Metta και του λιμένα Apapa στο Λάγος.
Το όραμα της κυβέρνησης είναι να αποσυμφορηθεί το λιμάνι Apapa αλλά και να εκλείψει το χάος στους δρόμους μέσα και γύρω από το Λάγος. Αν και το τραπεζικό δάνειο από την κινεζική ChinaExim για την κατασκευή των νέων σιδηροδρομικών γραμμών έχει φέρει σε εξαιρετικά αμήχανη θέση και το Υπουργείο Μεταφορών, εξαιτίας πολυάριθμων δημοσιευμάτων στον εθνικό αλλά και αφρικανικό Τύπο, η κυβέρνηση αρνείται την οποιαδήποτε υψηλή έκθεση σε κινεζικά κεφάλαια και προχωρά κανονικά στο στρατηγικό της σχέδιο.
Στο ίδιο πλαίσιο, η τοπική αυτοδιοίκηση στο Λάγος έχει επίσης δεσμευτεί να συνεχίσει να επιβάλλει τους νόμους για την κυκλοφορία στις οδικές αρτηρίες της πόλης, για να διατηρήσει την ασφάλεια αλλά και την εύρυθμη ροή στους πολυσύχναστους δρόμους της πολυπληθούς πόλης. Ο αναπληρωτής κυβερνήτης του Λάγος, Δρ. Obafemi Hamza Hamzat, διαβεβαίωσε σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη ότι τους επόμενους μήνες θα υπάρξει μια πιο ισχυρή επιβολή προστίμων, που αφορούν την προστασία της εύρυθμης κυκλοφορίας στην πολιτεία.
Οι νέες πρωτοβουλίες της κυβέρνησης της χώρας φέρνουν στο επίκεντρο των στρατηγικών πρωτοβουλιών της τόσο τις διά θαλάσσης μεταφορές της χώρας όσο και τις μεταφορικές υποδομές στο χαοτικό Λάγος.
Φωτό: Rene Rauschenberger/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα μέτρο από την πλευρά των ΗΠΑ που θα αλλάξει τη νόρμα των θαλάσσιων μεταφορών. Τα υπέρογκα τέλη…
Με το London International Shipping Week 2025 να βρίσκεται σε εξέλιξη, η VesselsValue προχώρησε σε μια ανάλυση για την κατανομή του «πράσινου» στόλου. Από…
Συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη το α’ εξάμηνο η AEGEAN προσφέροντας 9,4 εκατ. θέσεις, 5% περισσότερες σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2024,…
Επιτροπή Έρευνας του ΟΗΕ ανακοίνωσε χθες 16 Σεπτεμβρίου ότι κατέληξε στο συμπέρασμα πως το Ισραήλ διέπραξε γενοκτονία στη Γάζα και ότι υψηλόβαθμοι Ισραηλινοί αξιωματούχοι,…
Τον κώδωνα του κινδύνου αναφορικά με τη ραγδαία επέκταση του «σκιώδους στόλου» δεξαμενόπλοιων κρούει ο επικεφαλής οικονομολόγος της Trafigura, Saad Rahim, σε τοποθέτησή του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ