
Η Νιγηρία προσπαθεί να εκσυγχρονίσει, πέραν των λιμενικών της υποδομών, και το δίκτυο σιδηροδρομικών μεταφορών, με τις ευλογίες των Κινέζων. Πρόσφατα, ο υπουργός Μεταφορών, Rotimi Amaechi, ζήτησε την άμεση συνεργασία και συντονισμό μεταξύ των τερματικών σταθμών APM και της China Civil Engineering Construction Company (CCECC), της κινεζικής αναδόχου εταιρείας δηλαδή που χειρίζεται την επέκταση των σιδηροδρόμων Ebute Metta-Apapa.
Τόσο η νιγηριανή κυβέρνηση όσο και ο κυβερνήτης του Λάγος «βιάζονται» πλέον προκειμένου να διασφαλιστεί η ολοκλήρωση του έργου, έως τον Ιανουάριο του 2021. Οι δύο νέες γραμμές αφορούν τη σύνδεση των παραλιακών μετώπων και των κεντρικών λιμενικών σταθμών Ebute Metta με την πόλη Ibadan, αλλά και τη βελτίωση των σιδηροδρομικών αξόνων στις περιοχές Ebute Metta και του λιμένα Apapa στο Λάγος.
Το όραμα της κυβέρνησης είναι να αποσυμφορηθεί το λιμάνι Apapa αλλά και να εκλείψει το χάος στους δρόμους μέσα και γύρω από το Λάγος. Αν και το τραπεζικό δάνειο από την κινεζική ChinaExim για την κατασκευή των νέων σιδηροδρομικών γραμμών έχει φέρει σε εξαιρετικά αμήχανη θέση και το Υπουργείο Μεταφορών, εξαιτίας πολυάριθμων δημοσιευμάτων στον εθνικό αλλά και αφρικανικό Τύπο, η κυβέρνηση αρνείται την οποιαδήποτε υψηλή έκθεση σε κινεζικά κεφάλαια και προχωρά κανονικά στο στρατηγικό της σχέδιο.
Στο ίδιο πλαίσιο, η τοπική αυτοδιοίκηση στο Λάγος έχει επίσης δεσμευτεί να συνεχίσει να επιβάλλει τους νόμους για την κυκλοφορία στις οδικές αρτηρίες της πόλης, για να διατηρήσει την ασφάλεια αλλά και την εύρυθμη ροή στους πολυσύχναστους δρόμους της πολυπληθούς πόλης. Ο αναπληρωτής κυβερνήτης του Λάγος, Δρ. Obafemi Hamza Hamzat, διαβεβαίωσε σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη ότι τους επόμενους μήνες θα υπάρξει μια πιο ισχυρή επιβολή προστίμων, που αφορούν την προστασία της εύρυθμης κυκλοφορίας στην πολιτεία.
Οι νέες πρωτοβουλίες της κυβέρνησης της χώρας φέρνουν στο επίκεντρο των στρατηγικών πρωτοβουλιών της τόσο τις διά θαλάσσης μεταφορές της χώρας όσο και τις μεταφορικές υποδομές στο χαοτικό Λάγος.
Φωτό: Rene Rauschenberger/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ