
H ψηφιοποίηση των βιομηχανιών πετρελαίου και φυσικού αερίου θα μπορούσε να οδηγήσει σε εξοικονόμηση κεφαλαίων για τον κλάδο της τάξης των $1,6-2,6 τρισ. έως το 2025, τονίζεται σε πρόσφατη έκθεση της DHL.
Στην εν λόγω έκθεση δίνονται παραδείγματα της χρήσης drones και αυτόνομων ρομπότ, που θα μπορούσαν να μειώσουν τα κόστη εξόρυξης έως και 20% και τα κόστη διατήρησης και ελέγχου περιουσιακών στοιχείων έως και 25%. «Παρά το γεγονός ότι προέχει η ομαλή ολοκλήρωση προγραμματισμένων έργων, είναι εξίσου σημαντικό οι εταιρείες ενέργειας να αξιοποιήσουν την τεχνολογία για να προσφέρουν εξυπνότερες, απλουστευμένες και πιο πράσινες λύσεις», σημειώνει ο Amadou Diallo, CEO της DHL Global Forwarding Middle East and Africa.
Παράλληλα, στην έκθεση γίνεται αναφορά και στις επιπτώσεις της πανδημίας στον κλάδο της ενέργειας. Χαρακτηριστικά τονίζεται ότι η ζήτηση για πετρέλαιο δεν θα επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα πριν από το τέλος του 2021. Σε μεσοπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα, η DHL αναμένει ότι άνω του 50% της ανάπτυξης της ζήτησης πετρελαίου θα προέλθει από τα πετροχημικά έως το 2025.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η Saudi Aramco συμφώνησε με την Cognite, θυγατρική της Aker, για τη δημιουργία joint venture με στόχο την επιτάχυνση της ψηφιοποίησης στους τομείς της ενέργειας. Την ίδια ώρα, η κρατική εταιρεία πετρελαίου του Άμπου Ντάμπι (ADNOC) υπέγραψε στρατηγική συμφωνία-πλαίσιο με τη θυγατρική της ExxonMobil, την Exxon Al Khalij Inc., η οποία επικεντρώνεται στην αναζήτηση ευκαιριών κοινής συνεργασίας στους τομείς της τεχνολογίας, της έρευνας και ανάπτυξης (R&D) στο σύνολο της αλυσίδας αξίας σε πετρέλαιο και φυσικό αέριο.
Φωτό: Mohamed Messara/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ