
Η εταιρεία Lalizas η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή και διανομή παγκοσμίως εκατομμυρίων σωσιβίων, σωστικών σχεδίων κι άλλων σωστικών εξοπλισμών σε εμπορικά πλοία, με γνώμονα την μακροπρόθεσμη εμπειρία στην κατασκευή life raftsπροχώρησε στον σχεδιασμό και την παραγωγή του δικού της HRU, για όλα τα life rafts της αγοράς, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Η παραγωγή του Lalizas HRU πραγματοποιείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τους κανονισμούς SOLAS/MED/USCG. Συγκεκριμένα, όλοι οι μηχανισμοί κατασκευάζονται στην Ελλάδα, στις ίδιες εργοστασιακές εγκαταστάσεις της εταιρείας όπου γίνεται η παραγωγή του μηχανισμού των Lalizas φουσκωτών σωσιβίων, ενός εδραιωμένου προϊόντος στην αγορά για περισσότερα από 20 χρόνια.
Το HRU διατίθεται στην αγορά έπειτα από 3 χρόνια έρευνας & ανάπτυξης αλλά και δοκιμών, με σκοπό την διασφάλιση της ποιότητάς του, ώστε να είναι αξιόπιστο κι ασφαλές.
Είναι δοκιμασμένο κι εγκεκριμένο από τον Force Certification A/S, έναν από τους πιο απαιτητικούς νηογνώμονες στην κατηγορία του σωστικού εξοπλισμού.
Ο μηχανισμός ενεργοποιείται αυτόματα, σε περίπτωση βύθισης του πλοίου, σε βάθος 1.5 έως 4 μέτρων.
Δεν χρειάζεται ανταλλακτικά ούτε συντήρηση, και η αντικατάστασή του απαιτείται έπειτα από 2 χρόνια εγκατάστασης στο πλοίο. Η μέγιστη διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι 5 χρόνια μετά την ημερομηνία παραγωγής του.
Η εταιρεία Lalizas συνεχίζει δυναμικά να υπηρετεί τους επαγγελματίες της θάλασσας παγκοσμίως, παρέχοντάς τους αξιόπιστες λύσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ