
Η εταιρεία Lalizas η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή και διανομή παγκοσμίως εκατομμυρίων σωσιβίων, σωστικών σχεδίων κι άλλων σωστικών εξοπλισμών σε εμπορικά πλοία, με γνώμονα την μακροπρόθεσμη εμπειρία στην κατασκευή life raftsπροχώρησε στον σχεδιασμό και την παραγωγή του δικού της HRU, για όλα τα life rafts της αγοράς, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Η παραγωγή του Lalizas HRU πραγματοποιείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τους κανονισμούς SOLAS/MED/USCG. Συγκεκριμένα, όλοι οι μηχανισμοί κατασκευάζονται στην Ελλάδα, στις ίδιες εργοστασιακές εγκαταστάσεις της εταιρείας όπου γίνεται η παραγωγή του μηχανισμού των Lalizas φουσκωτών σωσιβίων, ενός εδραιωμένου προϊόντος στην αγορά για περισσότερα από 20 χρόνια.
Το HRU διατίθεται στην αγορά έπειτα από 3 χρόνια έρευνας & ανάπτυξης αλλά και δοκιμών, με σκοπό την διασφάλιση της ποιότητάς του, ώστε να είναι αξιόπιστο κι ασφαλές.
Είναι δοκιμασμένο κι εγκεκριμένο από τον Force Certification A/S, έναν από τους πιο απαιτητικούς νηογνώμονες στην κατηγορία του σωστικού εξοπλισμού.
Ο μηχανισμός ενεργοποιείται αυτόματα, σε περίπτωση βύθισης του πλοίου, σε βάθος 1.5 έως 4 μέτρων.
Δεν χρειάζεται ανταλλακτικά ούτε συντήρηση, και η αντικατάστασή του απαιτείται έπειτα από 2 χρόνια εγκατάστασης στο πλοίο. Η μέγιστη διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι 5 χρόνια μετά την ημερομηνία παραγωγής του.
Η εταιρεία Lalizas συνεχίζει δυναμικά να υπηρετεί τους επαγγελματίες της θάλασσας παγκοσμίως, παρέχοντάς τους αξιόπιστες λύσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ