
Θετικές είναι οι μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς των Capesizes, όπως προκύπτει από τον οικονομικό απολογισμό της Seanergy Maritime Holdings Corp.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και CEO της Seanergy, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, τόνισε ότι, παρά τις βραχυπρόθεσμες αβεβαιότητες, απόρροια της πανδημίας, μακροπρόθεσμα θα συνεχίσει να υπάρχει μια θετική τάση, καθώς θα αυξάνεται η ζήτηση για τη μεταφορά ξηρών φορτίων, ενώ το orderbook των Capesizes βρίσκεται σε χαμηλά 15ετίας. Κατά το γ΄ τρίμηνο, οι ημερήσιοι ναύλοι για τα Capesizes βελτιώθηκαν σημαντικά σε σχέση με τα ιστορικά χαμηλά επίπεδα του α΄ εξαμήνου. Είναι χαρακτηριστικό ότι το TCE της εταιρείας αυξήθηκε κατά 132%, στα $16.219, το γ΄ τρίμηνο έναντι $6.985 το α΄ εξάμηνο του έτους.
Το γ΄ τρίμηνο του 2020, η Seanergy κατέγραψε κέρδη $3,6 εκατ. έναντι κερδών $0,7 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. «Εν μέσω ευμετάβλητων συνθηκών της αγοράς, αναλάβαμε δράσεις κατά το α΄ εννιάμηνο του έτους για τη διατήρηση της ρευστότητας και την ενδυνάμωση του ισολογισμού μας», σχολίασε ο κ. Τσαντάνης.
Ο επικεφαλής της Seanergy αναφέρθηκε και στις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί εν μέσω περιορισμών στις μετακινήσεις, σημειώνοντας ότι η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία εστιάζει στο να διασφαλίσει την ευημερία τόσο των πληρωμάτων όσο και του προσωπικού στα γραφεία, αλλά και στο να αποφευχθούν στρεβλώσεις στην καθημερινή λειτουργία των πλοίων.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το γ΄ τρίμηνο η Seanergy παρέλαβε το ενδέκατο Capesize, ναυπηγημένο το 2005. Το εν λόγω πλοίο αποκτήθηκε σε ιστορικά χαμηλή τιμή, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ