
Θετικές είναι οι μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς των Capesizes, όπως προκύπτει από τον οικονομικό απολογισμό της Seanergy Maritime Holdings Corp.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και CEO της Seanergy, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, τόνισε ότι, παρά τις βραχυπρόθεσμες αβεβαιότητες, απόρροια της πανδημίας, μακροπρόθεσμα θα συνεχίσει να υπάρχει μια θετική τάση, καθώς θα αυξάνεται η ζήτηση για τη μεταφορά ξηρών φορτίων, ενώ το orderbook των Capesizes βρίσκεται σε χαμηλά 15ετίας. Κατά το γ΄ τρίμηνο, οι ημερήσιοι ναύλοι για τα Capesizes βελτιώθηκαν σημαντικά σε σχέση με τα ιστορικά χαμηλά επίπεδα του α΄ εξαμήνου. Είναι χαρακτηριστικό ότι το TCE της εταιρείας αυξήθηκε κατά 132%, στα $16.219, το γ΄ τρίμηνο έναντι $6.985 το α΄ εξάμηνο του έτους.
Το γ΄ τρίμηνο του 2020, η Seanergy κατέγραψε κέρδη $3,6 εκατ. έναντι κερδών $0,7 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. «Εν μέσω ευμετάβλητων συνθηκών της αγοράς, αναλάβαμε δράσεις κατά το α΄ εννιάμηνο του έτους για τη διατήρηση της ρευστότητας και την ενδυνάμωση του ισολογισμού μας», σχολίασε ο κ. Τσαντάνης.
Ο επικεφαλής της Seanergy αναφέρθηκε και στις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί εν μέσω περιορισμών στις μετακινήσεις, σημειώνοντας ότι η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία εστιάζει στο να διασφαλίσει την ευημερία τόσο των πληρωμάτων όσο και του προσωπικού στα γραφεία, αλλά και στο να αποφευχθούν στρεβλώσεις στην καθημερινή λειτουργία των πλοίων.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το γ΄ τρίμηνο η Seanergy παρέλαβε το ενδέκατο Capesize, ναυπηγημένο το 2005. Το εν λόγω πλοίο αποκτήθηκε σε ιστορικά χαμηλή τιμή, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ