
Το «πράσινο φως» δόθηκε από το Υπουργείο Ναυτιλίας, σχετικά με το έργο της μελέτης ολοκλήρωσης της προβλήτας Νο3, πρόταση που είχε υποβάλλει προς χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του ΠΔΕ του Υπουργείου, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε.
Πρόκειται για τη μελέτη ολοκλήρωσης του κρηπιδώματος τηςπροβλήτας Νο-3 σύμφωνα με το σχεδιασμό που έχει εγκριθεί από το Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο (MasterPlan) λιμένα Βόλου (ΦΕΚ 419 Τ.Α.Α.Π.Θ./26-11-2013).
Το συνολικό μήκος του κρηπιδώματος που απομένει για την ολοκλήρωση της ανατολικής πλευράς και της κεφαλής της προβλήτας ανέρχεται σε 450μ. με ωφέλιμο βάθος εξυπηρέτησης τα -13μ.. Το κρηπίδωμα θα αποτελείται από στήλες τεχνητών ογκολίθων εδραζόμενοι σε κατάλληλο πρίσμα από λιθορριπές έδρασης. Στη μελέτη θα περιλαμβάνονται οι αναγκαίες επιχώσεις και επιστρώσεις για την δημιουργία χερσαίας ζώνης όπισθεν των κρηπιδότοιχων.
Οι μελέτες που πρόκειται να εκπονηθούν είναι οι ακόλουθες:
1. Μελέτη Λιμενικού Έργου Επέκτασης Κρηπιδώματος Προβλήτα Νο-3
2. Μελέτη επιστρώσεων-επιχώσεων χερσαίας ζώνης (Κατηγορία 11)
3. Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
4. Στατικές Μελέτες Δαπέδων
5. Ακτομηχανική Διερεύνηση
Το εκτιμώμενο κόστος της μελέτης είναι 350.000ευρώ.
Το τεχνικό δελτίο πράξης για την ένταξη της μελέτης του έργου στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του Υπουργείου, αναμένεται να υποβληθεί άμεσα από τις υπηρεσίες του Οργανισμού Λιμένος, ενώ μέχρι τέλος του έτους αναμένεται η απόφαση ένταξης της πράξης.
Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνεται και στο masterplan του λιμανιού του Βόλου.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, Σωκράτης Αναγνώστου, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «Είναι ένα έργο πνοής που θα αναπτύξει την περιοχή και το ζητούμενο είναι, η άμεση ολοκλήρωση της μελέτης, που θα μας δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά κονδύλια για την ολοκλήρωση του έργου. Ενός έργου που πρόκειται να ενισχύσει την πολυδιάστατη φυσιογνωμία του λιμανιού και να φέρει πολλές δραστηριότητες».
Φωτό: www.port-volos.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πρόσφατα, η σημαία των ΗΠΑ υψώθηκε σε ένα ακόμα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και συγκεκριμένα στο «CMA CGM Phoenix». H αλλαγή σημαίας στο πλοίο έλαβε…
Η Διεθνής Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (INTERMEPA) ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των εκλογών της Εκτελεστικής Επιτροπής που πραγματοποιήθηκαν την 29η Ιουλίου 2025: Η κα Σεμίραμις…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ είπε σήμερα πως έδωσε εντολή σε δύο πυρηνικά υποβρύχια να πάρουν θέση σε περιοχές κοντά στη Ρωσία, ως…
Τουλάχιστον δύο πλοία φορτωμένα με ρωσικό πετρέλαιο με προορισμό τα διυλιστήρια στην Ινδία έχουν εκτραπεί προς άλλους προορισμούς μετά τις νέες κυρώσεις των ΗΠΑ,…
Την παραλαβή ενός Kamsarmax bulk carrier, του «MV CYMONA OCEAN», από τα ναυπηγεία της Oshima ανακοίνωσε η Alassia NewShips Management, συμφερόντων του κ. Νικόλα…
Τάσεις σταθεροποίησης καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, καθώς οι καθοδικές πιέσεις στους spot ναύλους φαίνεται να αποκλιμακώνονται, παρά την οριακή εβδομαδιαία πτώση. Συγκεκριμένα, ο…
Το παρατεταμένο κύμα καύσωνα που σαρώνει την Ευρώπη «ροκανίζει» τα αποθέματα φυσικού αερίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), τα οποία έχουν υποχωρήσει σε χαμηλό πενταετίας…
Η CMA CGM, ο γαλλικός κολοσσός των μεταφορών, αποτελεί τον νέο επενδυτή στη νεοφυή επιχείρηση Hycamite TCD Technologies Ltd. Η Hycamite, που δραστηριοποιείται στις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ