
Έτοιμα για πτήσεις εντός της ΕΕ είναι τα αεροσκάφη 737 Max, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση για την Αεροπορική Ασφάλεια (EASA). Τα εν λόγω αεροσκάφη έχουν παραμείνει καθηλωμένα από τον Μάρτιο του 2019, έπειτα από δύο περιστατικά κατά τα οποία οι κυβερνήτες των αεροσκαφών της Boeing δεν μπόρεσαν να διατηρήσουν τον έλεγχο των αεροπλάνων, με αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο συνολικά 346 ατόμων. Έκτοτε, η εταιρεία εργάζεται εντατικά για να καταστήσει και πάλι ασφαλή τα αεροσκάφη της σειράς 737 Max.
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο εκτελεστικός διευθυντής της EASA, Patrick Ky, δήλωσε πως είναι ευχαριστημένος με τις αλλαγές στις οποίες προέβη η Boeing, ενώ δεν αποκλείεται τα αεροσκάφη να επιστρέψουν στους ευρωπαϊκούς αιθέρες πριν από το τέλος του 2020.
Αν και η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) δεν έχει ολοκληρώσει ακόμη τους απαραίτητους ελέγχους για την έκδοση της πολυπόθητης πιστοποίησης στη σειρά 737 Max, εντούτοις ο διευθύνων σύμβουλος της FAA, Steve Dickson, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι τα συστήματα ελέγχου των αεροσκαφών ήταν πολύ εύκολα και άνετα στη χρήση τους.
Αιτία αμφοτέρων των προηγούμενων δυστυχημάτων, τόσο στην Ινδονησία τον Οκτώβριο του 2018 όσο και στην Αιθιοπία πέντε μήνες αργότερα, υπήρξε η κακή λειτουργία των αισθητήρων των αεροπλάνων της Boeing. Ο κ. Ky τόνισε πως οι νέοι εξελιγμένοι αισθητήρες που θα προστεθούν στα αεροσκάφη θα διευκολύνουν σε σημαντικό βαθμό το έργο των πιλότων εάν ο ένας ή ακόμα και οι δύο αισθητήρες «γωνίας επίθεσης» των εν λόγω αεροσκαφών πάψουν να λειτουργούν.
Παράλληλα, απορίας άξιο είναι το γεγονός ότι, παρά τη συμμετοχή της σε κάποιες από τις διαδικασίες αναθεώρησης για τα 737 Max, η Κίνα δεν έχει προβεί σε κανενός είδους έλεγχο πτήσης. Μεταξύ άλλων, οι έλεγχοι πτήσης για την εξακρίβωση της ασφάλειας των αεροσκαφών πραγματοποιούνται από ρυθμιστικά όργανα του Καναδά και της Βραζιλίας, ενώ τον κύριο λόγο έχει η FAA και έπειτα η EASA. Σχετικά με την απουσία της Κίνας, ο κ. Ty δήλωσε πως δεν γνωρίζει σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι αρμόδιοι ρυθμιστές όσον αφορά την αξιολόγησή τους.
Φωτό: Boeing/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ