
Η Ryanair πρόκειται να μειώσει τις προγραμματισμένες πτήσεις και τη συχνότητα αυτών για τους χειμερινούς μήνες κατά 1/3 λόγω του κύματος ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβάλλονται από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, δήλωσε η αεροπορική εταιρεία την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου.
Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας χαμηλού κόστους της Ευρώπης, προβλέπει ότι η χωρητικότητα στις πτήσεις της φέτος τον χειμώνα θα κυμανθεί στο 40% σε σχέση με πέρυσι, μειωμένη κατά 60% σε σχέση με προηγούμενη πρόβλεψη.
Η Ryanair αναμένει 38 εκατ. επιβάτες κατά το οικονομικό έτος έως τις 31 Μαρτίου 2021. Οι προβλέψεις του Σεπτεμβρίου ανέφεραν 50 εκατ. επιβάτες, ενώ πέρυσι υπολογίζονταν σε 149 εκατ. Αυτή η εκτίμηση θα μπορούσε να μειωθεί περαιτέρω εάν τεθούν νέα lockdown και περιοριστούν εκ νέου τα ταξίδια, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Michael O’Leary.
«Ενώ λυπούμαστε βαθιά για τις περικοπές του χειμερινού προγράμματος, αυτές μάς έχουν επιβληθεί από την κακή πολιτική των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων όσον αφορά τα αεροπορικά ταξίδια. Συνεχίζουμε να εστιάζουμε σε χρονοδιαγράμματα τέτοια ώστε να μπορούμε να λειτουργήσουμε», δήλωσε ο κ. O’Leary. Στόχος της αεροπορικής εταιρείας είναι να «κρατήσει τα αεροσκάφη μας, τους πιλότους μας και το πλήρωμα καμπίνας μας πλήρως απασχολούμενο, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα τις απώλειες θέσεων εργασίας», κατέληξε.
Η αεροπορική εταιρεία θα διατηρήσει έως και το 65% του δικτύου χειμερινών δρομολογίων της, αλλά με μειωμένες συχνότητες. Ένα νέο κύμα ταξιδιωτικών περιορισμών τις τελευταίες εβδομάδες προκάλεσε ελαφρά μείωση των κρατήσεων για τον Οκτώβριο, αλλά κυρίως για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο.
Δύο βάσεις της Ryanair στην Ιρλανδία θα κλείσουν, στο Κορκ και στο Σάνον, καθώς επίσης και στην Τουλούζη στη Γαλλία, ενώ σημαντικές περικοπές προβλέπονται για τις βάσεις της σε Βέλγιο, Γερμανία, Ισπανία, Πορτογαλία και Αυστρία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Μαΐου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
«Καμπανάκι» σχετικά με τις τάσεις μετατόπισης των εμπορευματικών αερομεταφορών της Ευρώπης εκτός των γερμανικών αεροδρομίων συνιστά πρόσφατη έκθεση της Γερμανικής Ένωσης Αεροπορίας (BDL). Σύμφωνα…
Η τεχνολογία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα για την ενεργειακή μετάβαση της παγκόσμιας οικονομίας. Στο πλαίσιο αυτό, οι πρωτοβουλίες…
Υπό πίεση αναμένεται να βρεθούν προσεχώς οι γεωργοί της Αυστραλίας, καθώς τα αποθέματα σιταριού της χώρας οδεύουν φέτος σε πολύ υψηλότερα επίπεδα σε σχέση…
Η ευημερία των ναυτικών, οι κίνδυνοι για τη ναυτική ασφάλεια, οι βιώσιμες πρακτικές ανακύκλωσης πλοίων και οι ισότιμοι όροι ανταγωνισμού στις θαλάσσιες μεταφορές ήταν…
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αναμένεται να ανέλθουν οι επενδύσεις σε πετρέλαιο και φυσικό αέριο στη Νορβηγία κατά το τρέχον έτος, ενώ αντίστοιχα μείωση προβλέπεται…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζεται η γιγάντωση του στόλου του Κατάρ, που στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης του στη θαλάσσια μεταφορά ενέργειας. Ειδικότερα, βάσει σχετικής…
Άνοδο καταγράφει η βιομηχανική δραστηριότητα στην Κίνα, δημιουργώντας αισιοδοξία για τις προοπτικές της κινεζικής οικονομίας. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, παρά τους εμπορικούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ