
															Η βρετανική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Information Commissioner’s Office, ICO), ανακοίνωσε σήμερα ότι επέβαλε πρόστιμο 20 εκατ. στερλινών στη British Airways (ΒΑ), τη μεγαλύτερη τέτοια ποινή έως σήμερα, για αδυναμία της να προστατεύσει προσωπικά και οικονομικά στοιχεία περισσότερων από 400.000 πελατών της, με την εταιρεία να γίνεται στόχος κυβερνοεπίθεσης το 2018. Η ICO ανέφερε ότι οι ερευνητές της διαπίστωσαν πως η BA θα έπρεπε να έχει αναγνωρίσει τις αδυναμίες στο σύστημα ασφαλείας της και να τις έχει αντιμετωπίσει με τα διαθέσιμα τότε μέτρα, ώστε να είχε αποτρέψει την παραβίαση των δεδομένων. «Η αποτυχία της να λάβει μέτρα ήταν απαράδεκτη και επηρέασε εκατοντάδες χιλιάδες πολιτών», κάτι που πιθανόν να προκάλεσε κάποια αναστάτωση και άγχος, σημείωσε η Αρχή.
Σε ανακοίνωσή της, η ΒΑ ανέφερε ότι ενημέρωσε τους πελάτες της μόλις αντιλήφθηκε την επίθεση. Το πρόστιμο είναι σημαντικά μικρότερο από το ποσό των 183,4 εκατ. στερλινών που είχε προτείνει πέρυσι η ICO, εν μέρει λόγω της κρίσης που υφίσταται σήμερα ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών εξαιτίας της COVID-19. Παρά ταύτα, η μετοχή της αγγλο-ισπανικής εταιρείας IAG, που είναι η μητρική της BA, υποχώρησε στα χαμηλότερα επίπεδα της σημερινής συνεδρίασης μετά την ανακοίνωση του προστίμου. Τη Δευτέρα, η IAG ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην αντικατάσταση του διευθύνοντα συμβούλου της BA, ‘Αλεξ Κρουζ, με τον επικεφαλής της Aer Lingus, Σον Ντόιλ.
Η ICO ανέφερε στην ανακοίνωσή της ότι οι ερευνητές της διαπίστωσαν πως η BA δεν αντελήφθη την επίθεση στις 22 Ιουνίου 2018, αλλά ενημερώθηκε από τρίτο μέρος περισσότερο από δύο μήνες αργότερα και συγκεκριμένα στις 5 Σεπτεμβρίου. Πρόσθεσε, επίσης, ότι δεν είναι σαφές αν και πότε θα αντιλαμβανόταν την επίθεση η ίδια η εταιρεία. «Αυτό θεωρήθηκε σοβαρή αδυναμία, λόγω του αριθμού των πολιτών που επηρεάστηκαν και επειδή η όποια πιθανή οικονομική ζημιά θα μπορούσε να είναι πιο σημαντική», σημείωσε η εποπτική Αρχή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Andy Rain/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ