
Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC) ανακοίνωσαν την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου ότι επέκτειναν την απαγόρευση για ταξίδια κρουαζιέρας εντός των αμερικανικών χωρικών υδάτων έως και τις 31 Οκτωβρίου.
Αρχικά, τα CDC προέβησαν στην απαγόρευση της κρουαζιέρας στις ΗΠΑ στις 14 Μαρτίου, έπειτα από πολλά κρούσματα σε κρουαζιερόπλοια καθώς και λόγω δεκαεννέα θανάτων από κορονοϊό. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν τα CDC, «οι κρουαζιέρες επιδεινώνουν την παγκόσμια εξάπλωση του Covid-19».
Μεταξύ της 1ης Μαρτίου και της 29ης Σεπτεμβρίου καταγράφηκαν 3.689 πιθανά κρούσματα κορονοϊού σε κρουαζιερόπλοια που έπλεαν σε αμερικανικά χωρικά ύδατα. Μάλιστα τουλάχιστον 41 είναι οι νεκροί οι οποίοι μολύνθηκαν από τον ιό ενώ βρίσκονταν σε πλοία.
Ως εκ τούτου, ο διευθυντής των CDC, Robert Redfield, πρότεινε την επέκταση της απαγόρευσης μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2021, την οποία ωστόσο απέρριψε ο Αμερικανός αντιπρόεδρος, Mike Pence, τονίζοντας ότι η εν λόγω απαγόρευση θα ισχύσει μέχρι και την τελευταία ημέρα του Οκτωβρίου.
Η πανδημία του κορονοϊού έχει πλήξει σημαντικά τους κολοσσούς της κρουαζιέρας, με τις μετοχές των Royal Caribbean, Carnival Corp. και Norwegian Cruise Line να έχουν σημειώσει πτώση κατά περίπου 50% από τις αρχές Ιανουαρίου.
Η βιομηχανία της κρουαζιέρας εργάζεται καθημερινά έτσι ώστε να προτείνει πρωτόκολλα και διαδικασίες που θα σημάνουν την επαναλειτουργία της. H Royal Caribbean και η Norwegian συνεργάζονται με πρώην αξιωματικούς των ΗΠΑ και επιδημιολόγους, προκειμένου να παρουσιάσουν στην αμερικανική κυβέρνηση πλάνο για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία της κρουαζιέρας.
Την περασμένη εβδομάδα, η εν λόγω ομάδα παρουσίασε στα CDC έκθεση 60 σελίδων με προτάσεις για τον έλεγχο των επιβατών, τη χρήση μάσκας και πολλών άλλων πρακτικών για την ασφάλεια απέναντι στον ιό. Δεδομένου ότι η πρόταση αυτή χαίρει της υποστήριξης της κυβέρνησης Τραμπ, διεθνή ΜΜΕ κάνουν λόγο για άρση της απαγόρευσης της κρουαζιέρας σε αμερικανικά χωρικά ύδατα μεταξύ Νοεμβρίου και Ιανουαρίου του επόμενου έτους.
Φωτό: Günther Schneider/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ