
Την παράδοση του «CMA CGM Tenere», του πρώτου ultra large container ship (ULCS) καύσης LNG, στη σιγκαπουριανή Eastern Pacific Shipping (EPS) ανακοίνωσε την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου η Hyundai Samho Heavy Industries.
Πρόκειται για containership μεταφορικής ικανότητας 14.800 TEUs που θα κινείται και με τη χρήση LNG, ενώ αποτελεί το πρώτο από τα έξι πλοία ίδιου τύπου που θα ναυπηγήσει η Hyundai Samho Heavy Industries για λογαριασμό της EPS.
Και τα έξι πλοία θα είναι εξοπλισμένα με κύρια μηχανή καύσης LNG και diesel fuel. Τα μήκους 366 μ. πλοία παραγγέλθηκαν από την EPS το 2018 και αναμένεται να παραδοθούν έως το τρίτο τρίμηνο του 2022, ενώ θα ναυλωθούν από τη γαλλική CMA CGM.
Από την πλευρά της, η CMA CGM αναμένει την παράδοση ενός ακόμα μεγαλύτερου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καύσης LNG, του «CMA CGM Jacques Saadé», από το ναυπηγείο Shanghai Jiangnan-Changxing. Το CMA CGM Jacques Saadé θα έχει μήκος 400 μ. και μεταφορική ικανότητα 23.000 TEUs. Το κινεζικό ναυπηγείο έχει λάβει παραγγελίες από τον γαλλικό κολοσσό για τη ναυπήγηση εννέα όμοιων πλοίων. Η CMA CGM ευελπιστεί ότι έως το 2022 θα διαχειρίζεται είκοσι containerships διπλού καυσίμου.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, πολλοί είναι οι πλοιοκτήτες που στρέφονται στη ναυπήγηση πλοίων καύσης LNG για την πρόωσή τους, προκειμένου τα πλοία αυτά να ευθυγραμμιστούν με τους κανονισμούς του ΙΜΟ αναφορικά με τις εκπομπές τους.
Εκτιμήσεις κάνουν λόγο για υπερδιπλασιασμό του αριθμού των πλοίων αυτών από 400 σήμερα σε 1.000 έως το 2030.
Φωτο: www.hshi.co.kr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ