
Η Γερμανία αναμένει ότι η οικονομική κρίση λόγω της πανδημίας θα είναι λιγότερο σοβαρή φέτος από ό,τι αρχικά φοβόταν, αλλά η χαμηλή ζήτηση από το εξωτερικό είναι πιθανό να αποδυναμώσει την ανάκαμψη στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης το 2021.
Παρουσιάζοντας τις ενημερωμένες προβλέψεις της κυβέρνησης, ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας, Peter Altmaier, ανέφερε ότι μια ισχυρή απάντηση από το κράτος θα βοηθούσε στην ταχύτερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη από το σοκ που προκάλεσε ο Covid-19.
«Η ύφεση κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους αποδείχθηκε λιγότερο σοβαρή από ό,τι φοβόμασταν», δήλωσε ο κ. Altmaier σε δημοσιογράφους, προσθέτοντας ότι τα χειρότερα για την οικονομία έχουν περάσει.
«Συνολικά, μπορούμε να πούμε ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, έχουμε να κάνουμε με μια ανάπτυξη σχήματος V», πρόσθεσε ο ίδιος, σημειώνοντας ότι δεν περιμένει από τις αρχές να επιβάλουν έναν άλλο γύρο μέτρων lockdown όπως τον Μάρτιο και τον Απρίλιο.
Επιβεβαιώνοντας προηγούμενη έκθεση του Reuters, ο κ. Altmaier δήλωσε ότι το Βερολίνο είχε αναθεωρήσει προς τα πάνω την πρόβλεψή του για το 2020 με ύφεση 5,8% έναντι της προηγούμενης εκτίμησης, που προσδιόριζε την ύφεση σε 6,3%, κάτι που θα αποτελούσε τη μεγαλύτερη οικονομική ύφεση μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η γερμανική οικονομία συρρικνώθηκε κατά 5,7% το 2009, με το ξέσπασμα της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης.
Για το 2021, η γερμανική κυβέρνηση αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψή της για ανάπτυξη 4,4% από την προηγούμενη εκτίμησή της, που έκανε λόγο για 5,2%. «Αυτό σημαίνει ότι η οικονομία δεν θα φτάσει στο μέγεθος της προ πανδημίας περιόδου πριν από τις αρχές του 2022», δήλωσε ο Γερμανός υπουργός.
Τέλος, η κυβέρνηση του Βερολίνου αναμένει ότι οι εξαγωγές θα μειωθούν κατά 12,1% φέτος, ενώ το 2021 θα σημειώσουν άνοδο κατά 8,8%. Η ιδιωτική κατανάλωση προσδιορίζεται μειωμένη κατά 6,9% φέτος, αυξανόμενη κατά 4,7% το 2021.
Η μεγαλύτερη οικονομία της ευρωζώνης συρρικνώθηκε κατά 9,7% το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι καταναλωτικές δαπάνες, οι εταιρικές επενδύσεις και οι εξαγωγές κατέρρευσαν.
Φωτό: Igor Flek/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ