
Δυνάμεις του ιαπωνικού πολεμικού ναυτικού και της ακτοφυλακής, κάτω από εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες, προσπαθούν να εντοπίσουν το πλήρωμα του φορτηγού πλοίου Gulf Livestock 1, κατασκευής 2002, με σημαία Παναμά. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είναι ιορδανικών συμφερόντων.
Το πλοίο σύμφωνα με τις τοπικές ιαπωνικές αρχές ναυάγησε στη Θάλασσα της ανατολικής Κίνας, σε ακραία κακοκαιρία η οποία προκλήθηκε από το πέρασμα του τυφώνα Maysak. Ο τυφώνας ήδη σαρώνει το νοτιοδυτικό ιαπωνικό αρχιπέλαγος.
Το πλοίο, ανακοινώθηκε ότι έχει 43 άτομα πλήρωμα και μεταφέρει 5850 ζώα, ως φορτίο. Το πλήρωμα αποτελείται από Φιλιππινέζους, Νεοζηλανδούς και Αυστραλούς. Το παναμέζικου νηολογίου cargo ship εξέπεμψε το τελευταίο σήμα κινδύνου από τη Θάλασσα της ανατολικής Κίνας, δυτικά του νησιού Amami Oshima, στην νοτιοδυτική Ιαπωνία.
Έως τώρα έχει εντοπιστεί και σωθεί μόνο ένα μέλος πληρώματος. Το πλοίο ταξίδευε ναυλωμένο από τη Νέα Ζηλανδία προς την Κίνα, μεταφέροντας ζώα προς σφαγή. Ο διασωθείς ναυτικός δήλωσε στην ιαπωνική ακτοφυλακή ότι το πλοίο αρχικά παρουσίασε πρόβλημα στις μηχανές και μετέπειτα ανατράπηκε από την ακραία θαλασσοταραχή.
Ο ναυτικός που περισυλλέχθηκε, εξήγησε πως πήδηξε στη θάλασσα όταν το πλοίο αναποδογύριζε και είχε μόλις τον χρόνο να φορέσει ένα σωσίβιο. Το πλοίο στη συνέχεια βυθίσθηκε, σύμφωνα με τον ίδιο. Παράλληλα σημείωσε πως δεν είδε άλλα μέλη του πληρώματος ενώ περίμενε βοήθεια.
Ωστόσο στην ίδια ζώνη εντοπίσθηκε από αεροπλάνο το βράδυ της Τετάρτης μια φουσκωτή λέμβος, όμως οι διασώστες δεν έχουν καταφέρει μέχρι στιγμής να φθάσουν σ’ αυτήν.
Τρία σκάφη της ακτοφυλακής, πέντε αεροπλάνα και δύτες συμμετέχουν στις επιχειρήσεις διάσωσης.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Japan Coast Guard
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ