
Δυνάμεις του ιαπωνικού πολεμικού ναυτικού και της ακτοφυλακής, κάτω από εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες, προσπαθούν να εντοπίσουν το πλήρωμα του φορτηγού πλοίου Gulf Livestock 1, κατασκευής 2002, με σημαία Παναμά. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είναι ιορδανικών συμφερόντων.
Το πλοίο σύμφωνα με τις τοπικές ιαπωνικές αρχές ναυάγησε στη Θάλασσα της ανατολικής Κίνας, σε ακραία κακοκαιρία η οποία προκλήθηκε από το πέρασμα του τυφώνα Maysak. Ο τυφώνας ήδη σαρώνει το νοτιοδυτικό ιαπωνικό αρχιπέλαγος.
Το πλοίο, ανακοινώθηκε ότι έχει 43 άτομα πλήρωμα και μεταφέρει 5850 ζώα, ως φορτίο. Το πλήρωμα αποτελείται από Φιλιππινέζους, Νεοζηλανδούς και Αυστραλούς. Το παναμέζικου νηολογίου cargo ship εξέπεμψε το τελευταίο σήμα κινδύνου από τη Θάλασσα της ανατολικής Κίνας, δυτικά του νησιού Amami Oshima, στην νοτιοδυτική Ιαπωνία.
Έως τώρα έχει εντοπιστεί και σωθεί μόνο ένα μέλος πληρώματος. Το πλοίο ταξίδευε ναυλωμένο από τη Νέα Ζηλανδία προς την Κίνα, μεταφέροντας ζώα προς σφαγή. Ο διασωθείς ναυτικός δήλωσε στην ιαπωνική ακτοφυλακή ότι το πλοίο αρχικά παρουσίασε πρόβλημα στις μηχανές και μετέπειτα ανατράπηκε από την ακραία θαλασσοταραχή.
Ο ναυτικός που περισυλλέχθηκε, εξήγησε πως πήδηξε στη θάλασσα όταν το πλοίο αναποδογύριζε και είχε μόλις τον χρόνο να φορέσει ένα σωσίβιο. Το πλοίο στη συνέχεια βυθίσθηκε, σύμφωνα με τον ίδιο. Παράλληλα σημείωσε πως δεν είδε άλλα μέλη του πληρώματος ενώ περίμενε βοήθεια.
Ωστόσο στην ίδια ζώνη εντοπίσθηκε από αεροπλάνο το βράδυ της Τετάρτης μια φουσκωτή λέμβος, όμως οι διασώστες δεν έχουν καταφέρει μέχρι στιγμής να φθάσουν σ’ αυτήν.
Τρία σκάφη της ακτοφυλακής, πέντε αεροπλάνα και δύτες συμμετέχουν στις επιχειρήσεις διάσωσης.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Japan Coast Guard
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ξεκινούν άμεσα οι μελέτες για την επέκταση του Μετρό και προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη, δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του σε…
Το κλείσιμο των στρατηγικής σημασίας Στενών του Oρμούζ αποτελεί μία από τις επιλογές του Ιράν για να απαντήσει στους εχθρούς του, δήλωσε σήμερα στο…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας κατά 2,3% εφέτος και 2% το 2026 προβλέπει η Έκθεση Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Ελλάδος που κατατέθηκε σήμερα στη…
Σημαντικές απώλειες καταγράφουν οι ναύλοι των δεξαμενόπλοιων που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο από τα λιμάνια της Βαλτικής προς την Ινδία. Συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του Reuters,…
Στο πλαίσιο της συνόδου κορυφής «Energy Transition Summit: East Med & Southeast Europe», που διοργανώθηκε από τους Financial Times και την Καθημερινή στις 17…
Η απότομη κλιμάκωση των εντάσεων μεταξύ Ισραήλ και Ιράν κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών έχει προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στον κλάδο των μεταφορών και…
Το πρόσφατο ταξίδι του containership «MSC Isabella» σηματοδότησε την οριστική λήξη της συμμαχίας «2M» μεταξύ των MSC και Maersk, ενώ ταυτόχρονα εγκαινίασε μια νέα…
Εν μέσω μειωμένου επενδυτικού ενδιαφέροντος σε σχέση με τα προηγούμενα δύο έτη, πρόσφατη έκθεση της Allied σκιαγραφεί τη δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ