
Σε έκδοση νέων πρωτοκόλλων για την προστασία των ναυτικών από τον κορονοϊό προέβη το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση International Maritime Health Association (IMHA) και την INTERTANKO.
Σκοπός των εν λόγω πρωτοκόλλων είναι τόσο ο περιορισμός της εξάπλωσης του ιού στα πλοία όσο και η διαβεβαίωση προς τις κυβερνήσεις ότι οι ναυτικοί μπορούν να επαναπατριστούν και να επιβιβαστούν σε πλοία με ασφαλή τρόπο.
Πρόσφατα υπήρξε έντονη ανησυχία για τα περιστατικά κρουσμάτων σε πλοία, λόγω του γεγονότος ότι κάποιοι ναυτικοί δεν ακολούθησαν επακριβώς τις κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την προστασία και την αποφυγή της εξάπλωσης του ιού. Τα νέα πρωτόκολλα θα παράσχουν στους πλοιοκτήτες και στις ναυτιλιακές εταιρείες τα απαραίτητα εφόδια για τη διασφάλιση της υγείας των ναυτικών τους.
Πιο συγκεκριμένα, τα νέα πρωτόκολλα θα περιλαμβάνουν τα εξής:
• Διάγραμμα ροής, προκειμένου να διασφαλίζεται ότι ακολουθούνται οι κατάλληλες διαδικασίες σε περίπτωση εντοπισμού κρούσματος επί του πλοίου.
• Εξέταση αλυσιδωτής αντίδρασης πολυμεράσης σε πραγματικό χρόνο (RT-PCR) για την ανίχνευση του ιού, προκειμένου τα πληρώματα να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν τόσο πριν από την επιβίβασή τους στο πλοίο όσο και στις περιπτώσεις εμφάνισης κρούσματος επί του πλοίου.
Όπως προαναφέρθηκε, τα νέα πρωτόκολλα αποσκοπούν στο να μεταπειστούν οι κυβερνήσεις ότι η απρόσκοπτη μετακίνηση των ναυτικών δεν αποτελεί απειλή για τη δημόσια υγεία. Το γεγονός αυτό θα συμβάλει στο να λάβει τέλος η ανθρωπιστική κρίση της αδυναμίας αλλαγών πληρωμάτων, η οποία αναγκάζει περισσότερους από 250.000 ναυτικούς να παραμείνουν στα πλοία, ενώ έχουν ολοκληρώσει τις συμβάσεις τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ