
Σεισμική δόνηση 6,9 βαθμών σημειώθηκε στη Θάλασσα Μπάντα, ανοικτά της Ινδονησίας, το πρωί της Παρασκευής, ανακοίνωσε το Ευρωμεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο (EMSC), αναθεωρώντας τα προς τα πάνω τις δύο πρώτες εκτιμήσεις του για την ισχύ του σεισμού (6,8 και 6,6).
Ο σεισμός ωστόσο έγινε σε βάθος 640 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το Κέντρο, το οποίο εκτίμησε πως δεν υπάρχει ενδεχόμενο να σημειωθεί τσουνάμι στην περιοχή του Ινδικού Ωκεανού.
Το ινδονησιακό αρχιπέλαγος βρίσκεται πάνω στον λεγόμενο Δακτύλιο της Φωτιάς του Ειρηνικού Ωκεανού, ζώνη όπου τέμνονται τεκτονικές πλάκες και καταγράφεται έντονη σεισμική και ηφαιστειακή δραστηριότητα.
Το 2018, σεισμός 7,5 βαθμών που ακολούθησε τσουνάμι στη νήσο Κελέβη (ή Σουλαουέσι) είχε απολογισμό 4.300 νεκρούς και αγνοούμενους.
Το 2004, καταστροφικός σεισμός 9,1 βαθμών σε θαλάσσια περιοχή ανοικτά των ακτών της Σουμάτρας προκάλεσε τσουνάμι, με τον απολογισμό των θυμάτων στην περιφέρεια να φθάνει τους 220.000 νεκρούς, συμπεριλαμβανομένων 170.000 στην Ινδονησία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ