
Η κυβέρνηση της Δυτικής Αυστραλίας προχωρά στην υλοποίηση των σχεδίων για την κατασκευή ενός νέου εμπορικού λιμένα με κόστος κατασκευής πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η τοπική κυβέρνηση στο Πέρθ υπόσχεται ότι θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας στη βιομηχανική περιοχή Kwinana έως το 2032.
Οι τοπικές αρχές θα κληθούν να επιλέξουν μεταξύ δύο επιλογών για μετάβαση από το υπάρχον λιμάνι του Fremantle, με το πρώτο σχέδιο κόστους 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων να προτείνει τη μεταφορά όλων των λειτουργιών ταυτόχρονα και μια εναλλακτική λύση ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων που προβλέπει την εναλλαγή μεταξύ των δύο εγκαταστάσεων για περίπου 15 χρόνια.
Η απόφαση θα ληφθεί εντός των επόμενων τεσσάρων ετών μετά από τεχνικές και περιβαλλοντικές εκτιμήσεις. Ο πρωθυπουργός της Δυτικής Αυστραλίας Mark McGowan, δήλωσε ότι το λιμάνι του Fremantle έχει εξυπηρετήσει ικανοποιητικά τη Δυτική Αυστραλία, αλλά σύντομα δεν θα είναι ικανό να καλύψει επαρκώς τη ζήτηση, καθώς προκειμένου να διατηρηθεί σε λειτουργία θα πρέπει να υλοποιηθούν επενδύσεις περίπου 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Στον συγκεκριμένο λιμένα είναι απαραίτητες οι αναβαθμίσεις των οδικών, σιδηροδρομικών και εμπορευματικών αξόνων.
«Έχουν προταθεί αρκετές λύσεις που είναι πολύ βραχυπρόθεσμες και δεν είναι οικονομικά βιώσιμες καθώς αναπτυσσόμαστε ως πολιτεία», δήλωσε και σημείωσε ότι «πρέπει να σκεφτόμαστε το μέλλον». Η κυβέρνηση έχει δεσμεύσει 97 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση των περιβαλλοντικών έργων και του τελικού επιχειρηματικού σχεδιασμού.
Ο κ. McGowan πέρυσι αποκάλυψε ότι είχε λάβει απειλές κατά της ζωής του, αφού συνδικάτα της Αυστραλίας ενέτειναν τις διαμαρτυρίες του ενάντια στα σχέδια συρρίκνωσης του λιμένα Fremantle, υποστηρίζοντας ότι μια κίνηση προς την αυτοματοποίηση κάποιον λειτουργιών και υπηρεσιών θα οδηγούσε σε περικοπές θέσεων εργασίας.
Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι ο νέος λιμένας εμπορευματοκιβωτίων θα παραμείνει υπό τη διαχείριση του δημοσίου και ότι ο σημαντικός όγκος μεταφορών θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας. «Κατανοώ ότι μερικοί άνθρωποι δεν θα είναι ικανοποιημένοι με αυτό, αλλά πρέπει να λάβουμε μακροπρόθεσμες αποφάσεις για το μέλλον», κατέληξε.
Η Kwinana, νότια του Περθ, φιλοξενεί ήδη ένα λιμάνι φορτίου χύδην και γειτνιάζει με μια σημαντική βιομηχανική ζώνη. Η ειδική ομάδα μελετών δήλωσε ότι το νέο λιμάνι Kwinana θα μπορεί να φιλοξενήσει μεγαλύτερα πλοία, παρέχοντας εξοικονόμηση περίπου 100 $ ανά εμπορευματοκιβώτιο.
Φωτό: Nilantha Ilangamuwa/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ