
Η κυβέρνηση της Δυτικής Αυστραλίας προχωρά στην υλοποίηση των σχεδίων για την κατασκευή ενός νέου εμπορικού λιμένα με κόστος κατασκευής πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η τοπική κυβέρνηση στο Πέρθ υπόσχεται ότι θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας στη βιομηχανική περιοχή Kwinana έως το 2032.
Οι τοπικές αρχές θα κληθούν να επιλέξουν μεταξύ δύο επιλογών για μετάβαση από το υπάρχον λιμάνι του Fremantle, με το πρώτο σχέδιο κόστους 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων να προτείνει τη μεταφορά όλων των λειτουργιών ταυτόχρονα και μια εναλλακτική λύση ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων που προβλέπει την εναλλαγή μεταξύ των δύο εγκαταστάσεων για περίπου 15 χρόνια.
Η απόφαση θα ληφθεί εντός των επόμενων τεσσάρων ετών μετά από τεχνικές και περιβαλλοντικές εκτιμήσεις. Ο πρωθυπουργός της Δυτικής Αυστραλίας Mark McGowan, δήλωσε ότι το λιμάνι του Fremantle έχει εξυπηρετήσει ικανοποιητικά τη Δυτική Αυστραλία, αλλά σύντομα δεν θα είναι ικανό να καλύψει επαρκώς τη ζήτηση, καθώς προκειμένου να διατηρηθεί σε λειτουργία θα πρέπει να υλοποιηθούν επενδύσεις περίπου 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Στον συγκεκριμένο λιμένα είναι απαραίτητες οι αναβαθμίσεις των οδικών, σιδηροδρομικών και εμπορευματικών αξόνων.
«Έχουν προταθεί αρκετές λύσεις που είναι πολύ βραχυπρόθεσμες και δεν είναι οικονομικά βιώσιμες καθώς αναπτυσσόμαστε ως πολιτεία», δήλωσε και σημείωσε ότι «πρέπει να σκεφτόμαστε το μέλλον». Η κυβέρνηση έχει δεσμεύσει 97 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση των περιβαλλοντικών έργων και του τελικού επιχειρηματικού σχεδιασμού.
Ο κ. McGowan πέρυσι αποκάλυψε ότι είχε λάβει απειλές κατά της ζωής του, αφού συνδικάτα της Αυστραλίας ενέτειναν τις διαμαρτυρίες του ενάντια στα σχέδια συρρίκνωσης του λιμένα Fremantle, υποστηρίζοντας ότι μια κίνηση προς την αυτοματοποίηση κάποιον λειτουργιών και υπηρεσιών θα οδηγούσε σε περικοπές θέσεων εργασίας.
Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι ο νέος λιμένας εμπορευματοκιβωτίων θα παραμείνει υπό τη διαχείριση του δημοσίου και ότι ο σημαντικός όγκος μεταφορών θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας. «Κατανοώ ότι μερικοί άνθρωποι δεν θα είναι ικανοποιημένοι με αυτό, αλλά πρέπει να λάβουμε μακροπρόθεσμες αποφάσεις για το μέλλον», κατέληξε.
Η Kwinana, νότια του Περθ, φιλοξενεί ήδη ένα λιμάνι φορτίου χύδην και γειτνιάζει με μια σημαντική βιομηχανική ζώνη. Η ειδική ομάδα μελετών δήλωσε ότι το νέο λιμάνι Kwinana θα μπορεί να φιλοξενήσει μεγαλύτερα πλοία, παρέχοντας εξοικονόμηση περίπου 100 $ ανά εμπορευματοκιβώτιο.
Φωτό: Nilantha Ilangamuwa/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…

Η Ελλάδα δημιουργεί τον δικό της στόλο μικροδορυφόρων. Η χώρα κάνει το επόμενο βήμα στη διαστημική τεχνολογία, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα μικροδορυφόρων που προβλέπει την…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ