
Την κρατική στήριξη για την εθνική σιδηροδρομική εταιρεία SNCF προκειμένου να επιβιώσει από την κρίση του κορονοϊού, παρέχοντας αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ, ανακοίνωσε o υπουργός Μεταφορών Jean-Baptiste Djebbari στην εφημερίδα Le Figaro.
Η γαλλική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να συνδράμει τους εθνικούς σιδηρόδρομους μέσω αύξησης κεφαλαίου ή πρόσθετης εξαγοράς χρέους, ανέφερε ο Γάλλος υπουργός.
«Η SNCF δεν έχει πρόβλημα ταμειακών ροών. Ωστόσο, το κράτος θα βοηθήσει την εταιρεία κατά αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ», δήλωσε ο κ. Djebbari και κατέληξε σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση θα περιμένει σε αντάλλαγμα ένα «υψηλό επίπεδο οικονομικών, περιβαλλοντικών και κοινωνικών επιδόσεων» από την SNCF.
Μετά την Air France και τη Renault, η Γαλλία υπόσχεται μια νέα παρέμβαση, σημειώνοντας ότι το κράτος έχει ήδη επιτρέψει στην SNCF να δανειστεί 1,2 δισ. ευρώ από τις αγορές προκειμένου να χρηματοδοτήσει «τον μισθό ενός στους τρεις εργαζομένους μέσω μερικής απασχόλησης κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού.
«Αρκετές επιλογές βρίσκονται στο τραπέζι: η ανακεφαλαιοποίηση του ομίλου ή η ανάκτηση ενός πρόσθετου μέρους του χρέους, για παράδειγμα», δήλωσε ο Jean-Baptiste Djebbari στη συνέντευξη.
Στα μέσα Ιουνίου, ο διευθύνων σύμβουλος της SNCF, Jean-Pierre Farandou, υπολόγισε ότι η κρίση του Covid-19 από μόνη της θα κοστίσει στον κύκλο εργασιών των γαλλικών σιδηροδρόμων σχεδόν 4 δισ. ευρώ και ότι μια παρέμβαση από το κράτος είναι επιβεβλημένη.
Φωτό: Inkflo/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ