
Η βελτιωμένη συγκομιδή σόγιας στη Βραζιλία, ενώ αποτελεί καλή είδηση για παραγωγούς και εξαγωγείς, ίσως αυξήσει τον κίνδυνο φορτοεκφόρτωσης χαμηλής ποιότητας σόγιας στα πλοία, με δεδομένη την έλλειψη αποθηκευτικών χώρων και τα προβλήματα στα δίκτυα διανομής.
Τα παραπάνω αναφέρει ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός North of England P&I Association, υπογραμμίζοντας ότι οι υποδομές στη Βραζιλία δεν ακολουθούν την ανάπτυξη που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στην παραγωγή γεωργικών προϊόντων. Η έλλειψη αποθηκευτικών χώρων έχει ως συνέπεια οι γεωργοί να αποθηκεύουν τη συγκομιδή τους σε χώρους που δεν προσφέρουν την κατάλληλη προστασία.
Η North of England P&I Association εξηγεί ότι, όταν τα σιτηρά αποθηκεύονται σε σιλό ή άλλους αποθηκευτικούς χώρους, είναι συνήθης πρακτική να υποβάλλονται σε συγκεκριμένες διαδικασίες, που διατηρούν την ποιότητα και την εμπορευσιμότητα των κόκκων τους. Τα τελευταία χρόνια, ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός έχει διαχειριστεί αρκετά claims για φορτία σόγιας που μεταφέρονται από τη Βραζιλία στην Κίνα. H σόγια που φορτώνεται από τα λιμάνια της Βραζιλίας συχνά είναι αντιμέτωπη με υψηλή υγρασία. Εάν τα επίπεδα υγρασίας, λόγω της έλλειψης κατάλληλων συστημάτων στους αποθηκευτικούς χώρους, αυξηθούν απότομα, υπάρχει η πιθανότητα αυτανάφλεξης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Η North of England P&I Association καλεί, τέλος, τόσο τους πλοιοκτήτες όσο και τα πληρώματα των πλοίων που μεταφέρουν σιτηρά και ιδιαίτερα σόγια να παραμένουν σε εγρήγορση, να ελέγχουν εξονυχιστικά τα ναυλοσύμφωνα αλλά και τα επίπεδα υγρασίας του φορτίου, καθώς και τη θερμοκρασία φόρτωσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Σημαντική επίδοση παρουσίασαν οι δείκτες κερδοφορίας της ΟΛΠ Α.Ε. το πρώτο τρίμηνο του 2025, έναντι του πρώτου τριμήνου 2024, ενώ θετικές επιδόσεις κατέγραψαν και…
Ευοίωνα παραμένουν τα σημάδια για τη ναυλαγορά των LPG carriers, κυρίως όμως εκείνων μεγαλύτερου μεγέθους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το…
Πλοίο του πολεμικού ναυτικού του Περού συγκρούστηκε με μια πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου της εταιρείας Perenco στον Αμαζόνιο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο άνθρωποι και…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,2% τον Απρίλιο του 2025, σταθερός σε σύγκριση με τον Μάρτιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική…
Η Ελλάδα παραμένει ισχυρά ελκυστικός προορισμός για την αγορά της κρουαζιέρας, η οποία συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη. Σύμφωνα με την Ένωση Λιμένων Ελλάδος…
Σε μια εποχή που η ναυτιλία αντιμετωπίζει πιέσεις για μείωση εκπομπών και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding παρουσιάζει το νέο φεριμπότ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ