
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε την Τρίτη 7 Ιουλίου ότι ήλθε σε συμφωνία για την εξαγορά ενός bulker τύπου Capesize.
Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2005 στο ναυπηγείο της Mitsui Engineering & Shipbuilding Co. Ltd., έχει μεταφορική ικανότητα 177.536 dwt και θα μετονομαστεί σε «M/V Goodship». Με την προσθήκη του πλοίου, ο στόλος της εισηγμένης στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές εταιρείας θα ανέλθει στα 11 Capesizes, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 1.926.117 dwt.
Με αφορμή την εξαγορά του πλοίου, ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και CEO της Seanergy, ανέφερε τα εξής:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την απόκτηση ενός υψηλής ποιότητας πλοίου Capesize, που κατασκευάστηκε από ναυπηγείο πρώτης κατηγορίας στην Ιαπωνία. Η προσθήκη του “M/V Goodship” στον στόλο μας αυξάνει σημαντικά τη λειτουργική μας δύναμη ως κορυφαίας εταιρείας που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στα Capesizes. Η εξαγορά συμφωνήθηκε σε μια ιστορικά χαμηλή τιμή, η οποία επιβεβαιώνει την ικανότητά μας να αναγνωρίζουμε μοναδικές ευκαιρίες στην αγορά. Το πλοίο αναμένεται να μας παραδοθεί άμεσα, εν μέσω μιας ισχυρής ναυλαγοράς για τα Capesizes, με τους ημερήσιους ναύλους να ξεπερνούν τα $30.000 και τα συμβόλαια FFA για το δεύτερο εξάμηνο του 2020 να τελούν υπό διαπραγμάτευση στα $22.000 ανά ημέρα περίπου».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ