
Η Σαουδική Αραβία θα είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός υδρογονανθράκων στον κόσμο, ακόμα και το 2050, δήλωσε την Πέμπτη 25 Ιουνίου ο υπουργός Ενέργειας του Βασιλείου, πρίγκιπας Abdulaziz, μιλώντας κατά τη διάρκεια ενός εικονικού συνεδρίου που συγκλήθηκε από το Ινστιτούτο Μελλοντικών Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας (FII-I).
Στο ψηφιακό αυτό συνέδριο συζητήθηκαν η ανάκαμψη από την πανδημία του κορονοϊού και το πώς μπορούν να τεθούν σε προτεραιότητα η βιωσιμότητα και οι πράσινες στρατηγικές.
Ερωτηθείς για τις προβλέψεις του όσον αφορά την αγορά πετρελαίου το 2050, ο υπουργός Ενέργειας σημείωσε ότι ο τομέας πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας θα παραμείνει ισχυρός. «Μπορώ να διαβεβαιώσω ότι η Σαουδική Αραβία θα παραγάγει και το τελευταίο μόριο υδρογονάνθρακα και θα το χρησιμοποιήσει με τον πιο φιλικό προς το περιβάλλον, ασφαλή και βιώσιμο τρόπο», ανέφερε ο Σαουδάραβας αξιωματούχος, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «θα είμαστε ο τελευταίος και μεγαλύτερος παραγωγός υδρογονανθράκων ακόμα και τότε».
Η Σαουδική Αραβία είναι σήμερα ο παραγωγός πετρελαίου χαμηλότερου κόστους στον κόσμο, με κόστος εξόρυξης περίπου 3$ ανά βαρέλι.
Επιπλέον, ο πρίγκιπας Abdulaziz αναφέρθηκε στην επιτυχημένη αντίδραση του Βασιλείου στην κρίση από υγειονομικής άποψης, καθώς δεν παρατηρήθηκαν ελλείψεις σε υγειονομικό υλικό.
«Έχουμε τη δυνατότητα να παράγουμε μάσκες, παρότι δεν το έχουμε κάνει τώρα, καθώς επίσης και όλα τα μέσα ατομικής προστασίας, ενώ ήδη παράγουμε μεγάλες ποσότητες απολυμαντικών. Χρειάζεται πειθαρχία και αφοσιωμένους ανθρώπους», κατέληξε ο Σαουδάραβος υπουργός.
Φωτό: Ri Butov/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ