
Σε θετική πορεία βρίσκεται ο Παναμάς, όσον αφορά τον αριθμό των πλοίων που είναι εγγεγραμμένα στο νηολόγιό του. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η παγκόσμια ναυτιλία στο σύνολό της ένεκα της πανδημίας του Covid-19, το νηολόγιο του Παναμά κατέγραψε αυξήσεις στις εγγραφές πλοίων για το πρώτο τετράμηνο του 2020.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου εγγράφηκαν στο εν λόγω νηολόγιο 389 νέα πλοία. «Η συντονισμένη δουλειά μιας ομάδας που είναι αποφασισμένη να ξεπεράσει τους καθορισμένους στόχους αποτελεί κλειδί για τη διατήρηση της θέσης μας», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Εμπορικής Ναυτιλίας της Ναυτικής Αρχής του Παναμά (AMP), Rafael Cigarruista.
Εκ των 389 εγγεγραμμένων πλοίων, τα 137 είναι νεότευκτα, μειώνοντας τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου του νηολογίου, ο οποίος πλέον ανέρχεται στα 18,3 έτη (συμπεριλαμβανομένου και του αλιευτικού στόλου).
Όσον αφορά τον τύπο των πλοίων, ο Παναμάς συνεχίζει να προσελκύει πλοία χύδην φορτίου, με 123 νέα bulk carriers.
Ωστόσο, σύμφωνα με όσα αναφέρει το νηολόγιο του Παναμά, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο γεγονός ότι σημαντικός αριθμός από τα πλοία του νηολογίου θα πρέπει σύντομα να διαλυθούν, ενώ παράλληλα οι νέες ναυπηγήσεις έχουν μειωθεί σημαντικά, κυρίως λόγω της πανδημίας του Covid-19. Οι αρμόδιες αρχές του νηολογίου έχουν δεσμευτεί να συνεχίσουν το έργο τους για τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του νηολογίου, το οποίο διατηρεί υψηλές θέσεις και αποδόσεις σε αριθμό εγγεγραμμένων πλοίων εδώ και 27 συνεχόμενα χρόνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ