
Η Emirates παρουσίασε πολυσχιδή μέτρα για την προστασία των εργαζομένων και των πελατών της σε κάθε στάδιο του ταξιδιού, επαναπροσδιορίζοντας τα πρότυπα ασφάλειας και υγιεινής τόσο μέσα στο αεροσκάφος όσο και στο έδαφος. Τα νέα μέτρα τέθηκαν σε ισχύ σήμερα, με την επαναφορά των προγραμματισμένων επιβατικών πτήσεων προς εννέα προορισμούς.
Η επαναφορά των πτήσεων αφορά πτήσεις από το Ντουμπάι προς το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου, τη Φρανκφούρτη, το Παρίσι , το Μιλάνο, τη Μαδρίτη, το Σικάγο, το Τορόντο, το Σίδνεϊ και τη Μελβούρνη.
Η Emirates εφαρμόζει ένα σύνολο σχολαστικών μέτρων σε κάθε στάδιο του ταξιδιού, για να βελτιώσει την απολύμανση όλων των σημείων επαφής και να διασφαλίσει την υγεία και την ασφάλεια των πελατών και των υπαλλήλων της. Ο κίνδυνος μόλυνσης σε αεροσκάφος είναι ήδη πολύ χαμηλός, ωστόσο έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αναθεώρηση και τον επανασχεδιασμό κάθε βήματος, από τον έλεγχο εισιτηρίων έως την αποβίβαση. Κάθε μέτρο που εφαρμόζεται αποτελεί μια επιπλέον μείωση του κινδύνου και στόχος μας είναι πραγματικά να κάνουμε τις πτήσεις όσο πιο ασφαλείς γίνεται.
Συνεργαζόμαστε με όλα τα τμήματα στο Ντουμπάι, συμπεριλαμβανομένων των αρχών του αεροδρομίου, μετανάστευσης, υγείας και αεροπορίας για την εφαρμογή των κατάλληλων μέτρων και θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε και να συμβουλευόμαστε τους ειδικούς για οποιαδήποτε εξέλιξη. Όλοι γνωρίζουμε ότι πρέπει να προσαρμόσουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας.
Όλα αυτά τα μέτρα, σε συνδυασμό με τις προληπτικές στρατηγικές διαχείρισης της πανδημίας που έχουν λάβει τα ΗΑΕ, δείχνουν τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζουμε την υγεία και την ασφάλεια των τοπικών και παγκόσμιων κοινοτήτων μας, δημιουργώντας ένα αίσθημα εμπιστοσύνης στο κόσμο», δήλωσε ο Adel Al Redha, Γενικός Διευθυντής Επιχειρήσεων της Emirates.
Έλεγχος Εισιτηρίων – Check-in
Η Emirates διαθέτει δωρεάν ατομικά σετ υγιεινής φροντίδας για κάθε επιβάτη κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντουμπάι και σε πτήσεις
προς Ντουμπάι. Κάθε σετ περιλαμβάνει μάσκες, γάντια, αντιβακτηριακά μαντηλάκια και απολυμαντικό χεριών.
Τα γάντια και οι μάσκες είναι υποχρεωτικά για όλους τους πελάτες και τους υπαλλήλους στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι, ενώ οι μάσκες είναι υποχρεωτικές και στις πτήσεις της Emirates. Κατά την άφιξη στο αεροδρόμιο, οι θερμικοί σαρωτές σε διάφορες περιοχές παρακολουθούν τη θερμοκρασία όλων των επιβατών και των εργαζομένων. Στο έδαφος και σε χώρους αναμονής έχουν τοποθετηθεί δείκτες σήμανσης για τη διατήρηση των απαραίτητων αποστάσεων μεταξύ των ταξιδιωτών στο χώρο ελέγχου εισιτηρίων, στο χώρο διελεύσεων, επιβίβασης και μεταφοράς.
Το προσωπικό του αεροδρομίου έχει επίσης εγκαταστήσει προστατευτικά εμπόδια σε κάθε σημείο εξυπηρέτησης για να παρέχει επιπλέον ασφάλεια στους επιβάτες και τους υπαλλήλους της κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης.
Επιβάτες με ανταπόκριση
Οι πελάτες που ταξιδεύουν μέσω του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντουμπάι και μεταφέρονται σε άλλη πτήση, θα περνούν από θερμικό έλεγχο κατά την αποβίβαση. Τα σημεία εξυπηρέτησης στο αεροδρόμιο έχουν επίσης εφοδιαστεί με προστατευτικά εμπόδια ως προληπτικό μέτρο. Το προσωπικό του αεροδρομίου φέρει ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (PPE) και για την ασφαλέστερη εξυπηρέτηση θα κατευθύνει τους πελάτες από ασφαλή απόσταση. Όλοι οι πελάτες θα παραλαμβάνουν στην πύλη, πριν μεταφερθούν στη επόμενη πτήση, ένα ειδικό σετ υγιεινής φροντίδας.
Επιβίβαση
Η διαδικασία επιβίβασης έχει προσαρμοστεί και οι επιβάτες επιβιβάζονται κατά σειρά, από την τελευταία στην πρώτη, σε μικρές ομάδες. Ο χώρος αναμονής έχει επίσης τροποποιηθεί για να διασφαλιστεί ότι όλοι οι πελάτες θα έχουν μεταξύ τους τις απαραίτητες αποστάσεις. Οι υπάλληλοί της Emirates, ντυμένοι με ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (PPE), θα διευκολύνουν τη σειρά επιβίβασης. Οι πύλες επιβίβασης καθαρίζονται και απολυμαίνονται διεξοδικά μετά από κάθε πτήση.
Εντός του αεροσκάφους
Όλο το πλήρωμα μέσα στο αεροσκάφος θα είναι πλήρως εξοπλισμένο με PPE. Επιπλέον, για να διατηρήσει τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας και υγιεινής, η Emirates πρόσθεσε έναν βοηθό υπηρεσίας καμπίνας (Cabin Service Assistant – CSA) για όλες τις πτήσεις άνω των 1,5 ωρών. Οι CSA θα διασφαλίζουν ότι οι τουαλέτες καθαρίζονται σε τακτά διαστήματα 45 λεπτών. Κάθε τουαλέτα διαθέτει σαπούνι απολύμανσης και οδηγίες για την υγιεινή των χεριών.
Για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου μόλυνσης από άμεση επαφή, περιοδικά και έντυπο υλικό ανάγνωσης δεν θα είναι διαθέσιμα αυτή την περίοδο. Στην πρώτη και διακεκριμένη θέση, θα παρέχονται στους επιβάτες μενού και λίστες κρασιών μίας χρήσης. Είδη άνεσης όπως στρώματα, μαξιλάρια, κουβέρτες, ακουστικά και παιχνίδια θα είναι όλα σφραγισμένα. Η Emirates θα συνεχίσει να προσφέρει ζεστά γεύματα, χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας σκεύη, τα οποία θα αποστειρώνονται πριν από κάθε χρήση.
Όλες οι αποσκευές θα πρέπει να παραδίδονται κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων και οι πελάτες μπορούν να έχουν μαζί τους μόνο βασικά αντικείμενα, όπως φορητό υπολογιστή, τσάντα, χαρτοφύλακα ή παιδικά είδη. Υπενθυμίζεται στους πελάτες να έχουν μαζί στυλό για να συμπληρώσουν τα Έντυπα Δήλωσης Υγείας, που απαιτούνται σε ορισμένους προορισμούς.
Οι σύγχρονες καμπίνες αεροσκαφών της Emirates διαθέτουν προηγμένα φίλτρα αέρα HEPA, τα οποία απομακρύνουν το 99,97% των ιών και εξαλείφουν τη σκόνη, τα αλλεργιογόνα και τα μικρόβια από τον αέρα της καμπίνας για ένα πιο υγιές και ασφαλές περιβάλλον. Μετά το ταξίδι και κατά την προσγείωση στο Ντουμπάι, κάθε αεροσκάφος θα υποβληθεί σε ενισχυμένες διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης για να διασφαλιστεί η ασφάλεια και οι σωστές συνθήκες υγιεινής.
Πλήρωμα της Emirates
Για την προστασία των υπαλλήλων, η Emirates παρέχει στο πλήρωμα της αυτοκίνητα για παραλαβή και μετακίνηση από/ προς αεροδρόμιο και τόπο κατοικίας, από την αρχή μέχρι και το τέλος της υπηρεσίας τους. Το πλήρωμα της Emirates κάνει check-in για τις προγραμματισμένες πτήσεις πριν μεταφερθεί στο αεροσκάφος, σε μια εγκατάσταση του αεροδρομίου που έχει δημιουργηθεί ειδικά για αυτό τον σκοπό. Οι διανυκτερεύσεις σε πόλεις προορισμού έχουν μειωθεί, όπου αυτό είναι δυνατόν. Σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, όπου είναι απαραίτητες, το πλήρωμα τοποθετείται σε μεμονωμένα δωμάτια σε ξενοδοχεία. Κατά την επιστροφή στο Ντουμπάι, όπου είναι και η έδρα του πληρώματος της Emirates, γίνεται το διαγνωστικό τεστ για τον COVID-19 σε όλο το πλήρωμα. Σε κάθε μέλος του πληρώματος έχει επιβληθεί καραντίνα 14 ημερών στην οικία τους μετά από κάθε πτήση, εκτός εάν είναι σε υπηρεσία.
Φωτο: B1-foto/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Ένα χρόνο νωρίτερα, έως το τέλος του 2026, μεταθέτει η Επιτροπή την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου σε χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με…
Συνεχίζονται οι διχογνωμίες εντός της ναυτιλιακής κοινότητας ενόψει της υιοθέτησης του IMO Net Zero Framework τον ερχόμενο Οκτώβριο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, μια…
Το παγκόσμιο ενεργειακό τοπίο διαμορφώνεται σήμερα από μια μείξη γεωπολιτικών και οικονομικών παραγόντων, με την πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Inermodal να επιχειρεί να ρίξει…
Τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων, με ορίζοντα την ενεργειακή μετάβαση, ανέδειξαν, τόσο o Πρόεδρος της Ένωσης Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων…
Σημαντικές απώλειες κατέγραψε σε εβδομαδιαία βάση η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να υποχωρούν για 14η διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World…
Μια πρόσφατη εξέλιξη που σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική αξιοποίηση της αμμωνίας ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου ήρθε από τη συνεργασία των Kawasaki…
Στην έκθεση Gastech 2025, που διεξήχθη στο Μιλάνο, η Samsung Heavy Industries (SHI) ανακοίνωσε την πρώτη παγκοσμίως έγκριση τύπου (AiP) για υιοθέτηση πυρηνικού αντιδραστήρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ