Σε «παράλυση» τα ινδικά διαλυτήρια

Σε «παράλυση» τα ινδικά διαλυτήρια

241
Σε «παράλυση» τα ινδικά διαλυτήρια

Οι εργάτες με μόνιμη κατοικία εκτός της Alang αδυνατούν, λόγω των περιοριστικών μέτρων, να προσέλθουν για εργασία στα διαλυτήριά της.

Αυτοί οι εργάτες, οι οποίοι προέρχονται από πολιτείες της Βόρειας και Ανατολικής Ινδίας, όπως οι Uttar Pradesh, Bihar και Jharkhand, αποτελούν το 80% του εργατικού δυναμικού στα 120 διαλυτήρια της Alang. Μετά την επιβολή των περιοριστικών μέτρων στη χώρα, ο αριθμός των πλοίων που προορίζονται για διάλυση στην Alang έχει μειωθεί σε 5-6 μηνιαίως, από τα 16-20 πριν από την εφαρμογή των μέτρων.

Στη μείωση του αριθμού των πλοίων προς διάλυση συνέβαλαν και οι περιορισμοί σχετικά με τις αλλαγές των πληρωμάτων λόγω της πανδημίας.

Στην παρούσα φάση, μόνο 47 από τα 120 διαλυτήρια της Alang βρίσκονται σε λειτουργία, ενώ η ολοένα και μεγαλύτερη μείωση του εργατικού δυναμικού φαίνεται να οδηγεί σε σκέψεις αναστολής της λειτουργίας μέρους αυτών.
Ανησυχητικό είναι επίσης το γεγονός ότι τα χαλύβδινα κομμάτια των πλοίων που διαλύονται δεν πωλούνται, καθώς τα εργοστάσια παραγωγής χάλυβα κλείνουν λόγω έλλειψης εργατικού δυναμικού και η μεταφορά χαλύβδινων πλακών καθίσταται δύσκολη. Όλα αυτά αναμένεται να οδηγήσουν σε συσσώρευση αποθεμάτων χάλυβα στα διαλυτήρια.

Οι επικεφαλής των διαλυτηρίων της Ινδίας αναμένεται να ζητήσουν μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης από την ινδική κυβέρνηση, για την αποφυγή περαιτέρω στρεβλώσεων στις μονάδες ανακύκλωσης πλοίων.

Φωτό: Tom Fisk/Pexels

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.