
Οι εργάτες με μόνιμη κατοικία εκτός της Alang αδυνατούν, λόγω των περιοριστικών μέτρων, να προσέλθουν για εργασία στα διαλυτήριά της.
Αυτοί οι εργάτες, οι οποίοι προέρχονται από πολιτείες της Βόρειας και Ανατολικής Ινδίας, όπως οι Uttar Pradesh, Bihar και Jharkhand, αποτελούν το 80% του εργατικού δυναμικού στα 120 διαλυτήρια της Alang. Μετά την επιβολή των περιοριστικών μέτρων στη χώρα, ο αριθμός των πλοίων που προορίζονται για διάλυση στην Alang έχει μειωθεί σε 5-6 μηνιαίως, από τα 16-20 πριν από την εφαρμογή των μέτρων.
Στη μείωση του αριθμού των πλοίων προς διάλυση συνέβαλαν και οι περιορισμοί σχετικά με τις αλλαγές των πληρωμάτων λόγω της πανδημίας.
Στην παρούσα φάση, μόνο 47 από τα 120 διαλυτήρια της Alang βρίσκονται σε λειτουργία, ενώ η ολοένα και μεγαλύτερη μείωση του εργατικού δυναμικού φαίνεται να οδηγεί σε σκέψεις αναστολής της λειτουργίας μέρους αυτών.
Ανησυχητικό είναι επίσης το γεγονός ότι τα χαλύβδινα κομμάτια των πλοίων που διαλύονται δεν πωλούνται, καθώς τα εργοστάσια παραγωγής χάλυβα κλείνουν λόγω έλλειψης εργατικού δυναμικού και η μεταφορά χαλύβδινων πλακών καθίσταται δύσκολη. Όλα αυτά αναμένεται να οδηγήσουν σε συσσώρευση αποθεμάτων χάλυβα στα διαλυτήρια.
Οι επικεφαλής των διαλυτηρίων της Ινδίας αναμένεται να ζητήσουν μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης από την ινδική κυβέρνηση, για την αποφυγή περαιτέρω στρεβλώσεων στις μονάδες ανακύκλωσης πλοίων.
Φωτό: Tom Fisk/Pexels
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ